תאונה קטלנית: רוכב אופנוע כבן 25 נהרג באזור מחלף גנות

מותו של הצעיר נקבע לאחר שנפגע מרכב פרטי בכביש 4. כוחות הצלה שהוזעקו למקום ביצעו פעולות החייאה ברוכב, אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. משטרת ישראל פתחה בחקירה

הרוג בתאונת אופנוע במחלף גנות על כביש 4
הרוג בתאונת אופנוע במחלף גנות על כביש 4 | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הקטל בדרכים: רוכב אופנוע כבן 25 נהרג הערב (שלישי) בתאונה עם רכב פרטי בכביש 4, סמוך למחלף גנות. כוחות הצלה שהוזעקו לזירה מצאו אותו במצב אנוש עם חבלה רב-מערכתית, ובתום פעולות החייאה נאלצו לקבוע את מותו. במקום טופל גם נהג הרכב הפרטי שנפצע באורח קל.

שוטרי מתנ"א ובוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ת"א הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות וחקירת נסיבות התאונה, ומשטרת ישראל פתחה בחקירת תאונת הדרכים הקטלנית.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א אבי ריימונד וחובש מד"א אלישיב קליין סיפרו: "הפצוע שכב על הכביש שהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית. התחלנו בביצוע פעולות החייאה ונלחמנו על חייו אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

תאונת דרכים בכביש 60, סמוך לעפולה
תאונת דרכים בכביש 60, סמוך לעפולה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

ביום שבת, נהרג גבר בן 60 בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 60, סמוך לצומת עפולה צפון. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו, ובמקביל העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים העמק צעירה בת 25 במצב קשה, ונער כבן 15 במצב בינוני.