היימנוט עדיין נעדרת: "100 אלף שקלים למי שימסור מידע אמין"

הסוכנות היהודית הודיעה כי היא מציעה פרס בסך 100 אלף שקלים, למי שהמשטרה תקבע כי המידע שמסר יוביל למציאתה של היימנוט קסאו, בת ה-9 שנעדרת כבר כשלושה שבועות. בינתיים, החיפושים אחריה נמשכים

היימנוט קסאו
היימנוט קסאו | צילום: באדיבות המשפחה

כשלושה שבועות חלפו מאז שהיימנוט קסאו, בת 9 מצפת, נעלמה - והחיפושים אחריה נמשכים ביתר שאת: הסוכנות היהודית הודיעה היום (חמישי) כי היא מציעה פרס בסך 100 אלף שקלים למי שהמשטרה תקבע כי המידע שמסר הוביל למציאתה של הילדה.

מהסוכנות היהודית נמסר עוד כי "אלפי אזרחים, בהם מתנדבים מהסוכנות היהודית הצטרפו לכוחות המשטרה, פרשים, כלבנים ובסיוע כלים שונים נוספים שמחפשים כבר יותר משבועיים אחר הילדה".

היימנוט לבשה טרנינג ורוד ומעליו חצאית שחורה ונעלה נעלי ספורט לבנות. גובהה כ-120 ס"מ. כל היודע דבר אודות מקום הימצאה מתבקש להתקשר מיד למשטרה במוקד 100 או לחפ"ק המשטרה בטלפון 04-6827475

החיפושים בצפת
החיפושים בצפת | צילום: דוד כהן, פלאש 90
החיפושים אחרי היימנוט בת ה-9 בצפת
החיפושים אחרי היימנוט בת ה-9 בצפת

ביום ראשון פורסם כי המשטרה שוקלת להפסיק את מבצע החיפושים אחר היימנוט בת ה-9, מאחר ולמשטרה אין אפילו קצה חוט אחד בחיפושים אחריה מאז שנעלמו עקבותיה לפני כשלושה שבועות. היימנוט נראתה לאחרונה ב-25 בפברואר באזור השעה 19:30 כשיצאה ממרכז הקליטה בצפת הסמוך לביתה. מאז, אלפי שוטרים ומתנדבים החלו במבצע חיפוש נרחב אחריה.

במהלך השבוע, המשטרה בדקה מאות פניות מהציבור מכל הארץ בקשר להיימנוט - אפילו מאילת וממרכז הארץ. אנשים דיווחו כי ראו את הילדה במקומות מסוימים, אך הכיוונים הללו נשללו. כמו כן, המשטרה גבתה עדות מכל עברייני המין באזור צפת ונשללה האפשרות למעורבותם. ימ"ר צפון ימשיך לנהל את החקירה, אך הכוחות ידוללו משמעותית וכך גם כמות המתנדבים בחיפושים. ניתן לשער כי במידה והילדה הנעדרת לא תימצא, החיפושים יתמקדו במישור המודיעיני - והתיק יישאר פתוח.