"הצלחנו - יש לנו ילד מקומבן": התינוקות שנולדו ב-22.2.22

בתאריך המיוחד שחל היום נולדו מספר תינוקות ברי מזל - וביניהם אחת שיצאה לאוויר העולם בשעה 2:22 בדיוק, בחדר מספר 2 במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. "מקווים שאם לתאריך יש השפעה - זה יביא מזל"

בני הזוג ניקולאי ואנסטסיה יעקובובסקי עם בנם שנולד ברמב"ם | צילום: באדיבות דוברות רמב"ם

מספר המזל: בתאריך המיוחד שחל היום (שלישי), 22.2.22, נולדו מספר תינוקות ברי מזל - וביניהם אחת שיצאה לאוויר העולם בשעה 2:22 בדיוק במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. לרעות וארי גלובוף, תושבי העיר, מגיע מזל טוב גדול על כך שילדו את בתם השנייה הלילה בחדרי הלידה.

הזוג גלובוף סיפר בהתרגשות: "לא תכננו את זה, אבל יצא שהתינוקת שלנו נולדה בתאריך ושעה מיוחדים היום לפנות בוקר, ואפילו זכינו לקבל את חדר 2 במחלקת אם ילוד - כדי להשלים את המספר הזוגי המבורך הזה. תאריך הלידה שלי היה בכלל ב-13 בפברואר, ולאחר השעה חצות כבר התחלנו לצחוק שהתינוקת כנראה מחכה לשתיים בלילה. בשעה 2:21 אורית המיילדת צחקה שיש לי בדיוק דקה כדי לתפוס את השעה המדויקת".

בני הזוג עם המיילדת לימור יחייה | צילום: באדיבות דוברות רמב''ם

גם ניקולאי ואנסטסיה יעקובובסקי, תושבי קריית ים, זכו ללדת הבוקר את ילדם הראשון ברמב"ם, במשקל של 3.440 ק"ג. על הלידה בתאריך הייחודי סיפרו ההורים: "תכננו, חישבנו, ו... הצלחנו. יש לנו ילד מקומבן", אמר האב בצחוק, "מקווים שאם יש לתאריך השפעה, אז יהיה לו הרבה מזל בחיים".

גם צמרת דיין בת ה-32 מכפר יונה, אמא לשני בנים, חיכתה שיגיע היום ותצטרף למשפחתם בת זקונים. היום, קצת אחרי חצות, משאלתה התגשמה בבית חולים ליס ליולדות ונשים, גם כן בתאריך הנדיר. האמא סיפרה בהומור כי "התינוקת הייתה אמורה להיוולד בעוד שבוע, אבל כדי להקל על חבורת הגברים שמצפה לה בבית, היא הקדימה ובחרה בתאריך שיהיה קשה לכולם לשכוח".