"לאחר שחל שיפור": יוגדל היקף הפעילות ביחידת ההפריה באסותא ת"א

אחרי שרצף אירועים חריגים בבית החולים שברמת החייל הוביל לצמצום והגבלת הפעילות ביחידה, במשרד הבריאות הוחלט על העלאת היקף הפעילות ל-25 פעולות של שאיבת ביציות ביום, זאת לאחר שביקורת שנערכה במקום מצאה כי חל שיפור בפעילות היחידה

Asuta Hospital 1

לאחר שמשרד הבריאות הורה לצמצם את פעילות היחידה החוץ-גופית בבית החולים אסותא שברמת החייל בתל אביב, בתום דיון במשרד הוחלט אמש (רביעי) להעלות את היקף הפעילות ביחידה ל-25 פעולות של שאיבת ביציות ביום, זאת לאחר שיפור בפעילות היחידה שנמצא גם בביקורת שנערכה בה. הדיון שנערך כלל את הרכב ועדת השימוע שבחנו גם את טובת המטופלות.

כזכור, הורדת הפעילות של ביה"ח נעשתה בחודש יולי, לאחר רצף אירועים חריגים ביחידת ההפריה החוץ גופית, שכללו אב שנמצא לא תואם גנטית לילד שנולד במחלקה. בעקבות זאת, הורה משרד הבריאות על צמצום הפעילות ובמקביל, נערכו שימועים ובירור על ידי ראש חטיבת הרפואה ד"ר הגר מזרחי, שבסופם החליטו על צמצום הפעילות המתבצעת ביחידה. עם זאת, בתחילת אוגוסט, לאחר שמונה יועץ חיצוני ונמצא שיפור בפעילות היחידה, וכן על מנת למנוע פגיעה במטופלות, הוחלט לאפשר עליה בפעילות היחידה.

Whatsapp Image 2023 05 22 At 1
בית החולים אסותא רמת החייל | צילום: חדשות 13

ממשרד הבריאות נמסר: "המשרד פעל וימשיך לפעול בנחישות כל העת על מנת להבטיח מתן טיפול איכותי ובטוח למען המטופלות והמטופלים".