טמפו הורידה בקבוקי נסטי אפרסק מהמדפים: "התגלו סימני עובש"

החברה הודיעה כי היא אוספת חלק ממוצרי המותג, המשווק בבקבוקי פלסטיק בנפח 500 מ"ל. הציבור מתבקש שלא לצרוך אותם: "בודקים את מקור התקלה. כל הרוכש בקבוק זה - מוזמן לקבל פיצוי"

משקה "Nestea" בטעם אפרסק, 500 מ"ל
משקה "Nestea" בטעם אפרסק, 500 מ"ל | צילום: טמפו משקאות בע"מ

ריקול על משקה נסטי אפרסק: חברת טמפו משקאות בע"מ הודיעה כי היא מורידה מהמדפים חלק מבקבוקי משקה תה בטעם אפרסק, המיובאים על ידה תחת המותג "NESTEA" מתוצרת Nestle בנפח 500 מ"ל, כיוון שהתגלו בהם סימני עובש.

פרטי הבקבוקים מהם יש להימנע מצריכתם הם בסימון "עדיף להשתמש לפני סוף 05.2020 בלבד", ויצרן: "מפעל ספומדור S.p.A, רפרסקו איטליה  BU  ויה אלה פונטה 13, קסלינו אל פיאנו (CO) איטליה 22071". החברה מסרה כי "למעט מוצרים הנושאים סימון זה, אין כל פגם במוצרי נסטי".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אושר הסדר הטיעון עם "נוכל הטינדר": ירצה 15 חודשי מאסר בפועל

הצעירה הבריטית תערער על הרשעתה בבדיית האונס: "חוסר היגיון"

נטע זכתה באירוויזיון – והמופע בת"א זכה לשבחים • מסכמים עשור

חברת טמפו מסרה כי היא בודקת את מקור התקלה. עוד נמסר מטעמה כי "כל הרוכש בקבוק הנושא סימון זה, מוזמן להתקשר לשרות הצרכנים של החברה ולקבל פיצוי תמורת הרכישה".

הודעות על הורדת מוצרים מהמדפים מגיעות בדרך כלל ביחס למוצרים עם חיי מדף קצרים יחסית, דוגמת ביצים וחלב, בהם לעיתים יש חשש להימצאות חיידק הסלמונלה. כאמור, ההודעה בדבר הורדת המשקה של חברת טמפו מהמדפים, מתייחסת למשקה הפופולרי מהדגם שצוין לעיל בלבד.