40 מדינות, 7 יבשות, 3 שנים: "אוהד הנווד" כובש את העולם

כשאוהד נבון השתחרר מצה"ל הוא רצה, כמו רבים בגילו, לטוס לטיול אחרי הצבא. כשנסע לאוסטרליה, הבין שמשהו חסר: "רציתי להביא את עצמי לקיצון". שנים אחרי, הוא חי את החלום - ומתעד הכול ברשת

זמן צפייה: 12:02

אתיופיה, ריו, פפואה גינאה, גונג'לים ופאבלות - בגיל 26 אוהד נבון, המכונה "אוהד הנווד", כבר הספיק לטייל ביותר ב-40, ביקר בשבע יבשות וכבש את ליבם של עשרות אלפי העוקבים שלו ברשת.

נבון, שגדל בנס ציונה, בכלל לא תכנן להיות הרפתקן. הוא היה קצין מצטיין, לוחם ביחידת סנפיר של חיל הים. שירת שנתיים בקבע ומיד לאחר מכן התקבל להנדסה כימית בטכניון. בין לבין, סיפר, רצה לראות קצת עולם. "אמרתי לחברים שאני לא יוצא למסע אלא לטיול, לראות קצת נופים, להכיר אנשים - ולחזור לטכניון".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המסעדות שניצלו את משבר הקורונה – כדי להמציא את עצמן מחדש

פותח באש – ונמלט: אירוע ירי נוסף לעבר שוטרים בטירה • תיעוד

נעצר חשוד בתקיפת יהודה גליק ליד בית משפחת האוטיסט שנורה בי-ם

אוהד הנווד
אוהד הנווד | צילום: חדשות 13

ואכן, חמישה ימים אחרי השחרור הוא כבר היה בדרך לאוסטרליה, אבל הרגיש שמשהו חסר. "רציתי משהו קשוח יותר", הסביר, "רציתי להיות רעב, עייף, להביא את עצמי לקיצון". כמה שנים מאוחר יותר - ואחרי שעבר אירוע מצמרר שהשפיע על חייו, הוא חי את החלום ומתעד את הכול עבור הצופים.

הוא תכנן להמשיך ולבקר בעוד יעדים שטרם הגיע אליהם - אבל אז הגיעה הקורונה. נבון נאלץ לקטוע הכול, לחזור ארצה ולהיכנס לבידוד. ולמרות הכול, הבטיח, לא תם המסע של אוהד הנווד. "אני מאוד אופטימי, אני מעריך שבתחילת יולי כבר לא אהיה פה אלא ביעד הבא - מקסיקו".