לוחמים שנפצעו בקרבות סירבו לפגוש את רה"מ בביה"ח

מספר לוחמים המאושפזים במחלקת השיקום בבית החולים הדסה ירושלים סירבו לפגוש את נתניהו, שהגיע לבקר פצועים. מלשכת רה"מ נמסר: "רוב מוחלט של הלוחמים מצפים מאוד לפגוש את ראש הממשלה"

רה"מ בנימין נתניהו
רה"מ בנימין נתניהו | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (רביעי) לביקור במחלקת השיקום בבית החולים הדסה בירושלים. מטרת הביקור הייתה להיפגש עם לוחמי צה"ל שנפצעו בקרבות. אלא שכמה מהם סירבו לפגוש אותו.

אור שנייברג, המאושפז במחלקה, כתב בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "אני מאושפז במחלקת שיקום בהדסה. נתניהו מגיע הערב לביקור, ואחת האחראיות שאלה אותי אם אני מעוניין שיכנס אליי לחדר, כמובן שסירבתי. מסתבר שמתוך מחלקה של 18 לוחמים פצועים 15 (!) ביקשו שלא ייכנס אליהם. אני בירושלים, מעוז הליכוד. השינוי מורגש, תם עידן".

גורמים בבית החולים ציינו כי "מאושפזים במחלקה פחות מ-20 מטופלים. כחצי לא נמצאים כל ערב בכל מקרה, כיוון שהם יוצאים וחוזרים - אז 10 שהסכימו לפגוש את ראש הממשלה זו היענות מאוד מכובדת".

מלשכת נתניהו נמסר: "רוב מוחלט של הלוחמים מצפים מאוד לפגוש את ראש הממשלה".

אמבולנסים בכניסה לחדר המיון בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים
אמבולנסים בכניסה לחדר המיון בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מבית החולים הדסה נמסר: "רה"מ בנימין נתניהו, ביקר הערב פצועים במרכז השיקום של הדסה בהר הצופים. הוא עבר בין הפצועים אשר קיבלו אותו בהתרגשות רבה ובחום, עודד את רוחם והבטיח להם שמדינת ישראל מאוחדת ומחויבת בדרך לניצחון מלא. ראש הממשלה שמע מהחיילים והאזרחים פצועי המלחמה על תהליך השיקום ונחשף למרכז השיקום החדש המוביל במזרח התיכון, שעתיד להיפתח בהר הצופים בימים הקרובים".

רה״מ נתניהו בפתח ישיבת הממשלה
רה״מ בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

גם בביקור אחר שערך ראש הממשלה לפני כשבוע בביה"ח שיבא תל השומר, מספר לוחמים שנפצעו סירבו להיפגש עמו. כפי שדווח לראשונה בחדשות 13, נציגי הצבא ואנשי לשכת רה"מ ביררו טרם הביקור בשיבא מי יסכים לפגוש את רה"מ, וריכזו אותם בחלק אחר ומבודד של המחלקה.