בעקבות הנורמליזציה: תרופה ישראלית תשווק באיחוד האמירויות

מדיוונד, חברה ביוטכנולוגית ישראלית, חתמה עם תאגיד הענק האמירותי GAG על הסכם לשיווק והפצה של "NexoBrid", תרופה לטיפול בכוויות חמורות. מנכ"ל החברה: "תוצאה של הסכם השלום בין המדינות"

מדיוונד, חברה ביוטכנולוגית המתמחה בפיתוח תרופות

מדיוונד, חברה ביוטכנולוגית המתמחה בפיתוח, ייצור ומסחור של תרופות חדשניות לטיפול בכוויות קשות ובפצעים כרוניים, הודיעה היום (שלישי) כי חתמה על הסכם שיווק והפצה בלעדי עם תאגיד הענק האמירותי Ghassan Aboud Group) GAG) למסחור תרופה לטיפול בכוויות חמורות הנקראת "NexoBrid".

ההסכם הוא שיתוף הפעולה הראשון של חברה ישראלית עם קבוצה אמירותית למסחור תרופה, ונחתם כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית של ה- NexoBrid וכניסה לשווקים חדשים במזרח התיכון. מסחור התרופה באמירויות יחל עם קבלת האישורים הרגולטוריים, שצפויה בתוך כשנה.

התרופה משמשת להסרת רקמות פגועות בנפגעי כוויות בדרגה בינונית עד קשה. הטכנולוגיה של מדיוונד מבוססת על אנזימים המופקים מגזע צמח האננס בתהליך מורכב וייחודי. התרופה מהווה פריצת דרך, שכן היא מאפשרת להסיר את הרקמות שנפגעו במהירות לאחר קבלת התרופה למשך ארבע שעות במיטת החולה, ללא ניתוח וללא פגיעה ברקמות בריאות, כפי שנבדק והוכח קלינית.

התרופה מאושרת לשיווק במדינות האיחוד האירופי ובמדינות נוספות ברחבי העולם, ולאחרונה הצטרפה החברה למועדון מצומצם של חברות ישראליות שסיימו בהצלחה ניסויים קליניים והגישו תרופה לאישור שיווק בארה"ב.

תאגיד הענק האמירותי Ghassan Aboud Group
תאגיד הענק האמירותי Ghassan Aboud Group

"אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם GAG במטרה להביא את NexoBrid לאיחוד האמירויות", אמר שרון מלכה, מנכ"ל MediWound. "השותפות הזו הינה תוצאה של הסכם השלום המדיני שנחתם בין המדינות, ואנו גאים להיכנס לשותפות הראשונה שלנו במזרח התיכון".

"ל-GAG ידע וניסיון נרחבים בטיפול בפצעים וקשרים משמעותיים עם מוסדות קליניים חשובים באיחוד האמירויות הערביות. אנו מאמינים כי יחד עם GAG נוכל לפתוח הזדמנויות חדשות עבור NexoBrid ברחבי האזור, ולספק למומחי כוויות פרדיגמה חדשה לטיפול בכוויות חמורות, אשר יכולה לשפר את חיי המטופלים ואת איכות הטיפול בהם", סיכם מלכה.

גאסאן עבוד, יו"ר קבוצת GAG ציין כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם מדיוונד בהבאת NexoBrid לשווקים שלנו באיחוד האמירויות הערביות. המטרה שלנו היא להיות תמיד החלוצים, להצטיין ולייצר השפעה מהותית, ואנו עושים זאת כבר 26 שנים. אני בטוח שעם רשת ההפצה הנרחבת שלנו והגישה לשוק, יחד עם התרופה החדשנית של מדיוונד, נוכל לשפר את איכות הטיפול בנפגעי כוויות, ואין לי ספק ש-NexoBrid יהיה כלי משמעותי בטיפול בנפגעי כוויות בכל מקום".