בשר מזוהם? פשיטת המשטרה ב"עזרא ובניו" לא מפריעה ללקוחות

חרף השמדת 130 ק"ג בשר בשיפודייה המוכרת, הסועדים ממשיכים להגיע בהמוניהם, והבעלים טוענים כי נטפלים לעסק כדי לקדם בנייה באזור. "עובדים, מה לעשות? זה לא בית מרקחת"

מסעדת "עזרא ובניו"
מסעדת "עזרא ובניו" | צילום: החדשות 13

חוקרי משטרה ופקחי תברואה פשטו ביום חמישי האחרון על מסעדת "עזרא ובניו" שבאזור, שיפודייה מוכרת שפועלת כבר ארבעה עשורים, והשמידו 130 קילוגרם בשר, בטענה כי אינו ראוי למאכל אדם. כמו כן, ציינו הפקחים את הלכלוך הרב במטבח וטענו כי ישנן חריגות בנייה במקום. אולם, גם היום (שני), הלקוחות המשיכו להגיע למסעדה, ונראה כי פשיטת המשטרה לא מפריעה להם.

בינתיים, בעלי העסק טוענים כי נטפלים אליהם ומנסים לסגור את במקום כדי לאפשר בנייה באזור. "בכל יום אוכלים קרוב לאלף איש. אם אין תלונה ואין הרעלה ואין כלום, למה שיהיו בעיות?" טוען עזרא חנה בריאיון לחדשות 13. "אני מקפיד על הבשר. אני מקבל, אני עושה, אני מסדר הכול. חשבונות, בשר והסחורה - זה עליי".

עזרא חנה, בעלי מסעדת ''עזרא ובניו''
עזרא חנה, בעלי מסעדת ''עזרא ובניו'' | צילום: החדשות 13

בנוגע לטענות על לכלוך במטבח, אמר חנה כי "עובדים, מה לעשות? זה לא בית מרקחת. עובדים. מה? לא יתלכלך? אפילו אישה בבית עושה, לא מתלכלך לה? מה לעשות?".

גם בנו, שאול, טוען כי טענות המשטרה אינן מוצדקות. "המטרה שלהם היא לסגור פה את העסק, שאז יוכלו לבנות בכיף ובנחת. חד משמעית, לסגור את המקום ואז יש להם אור ירוק. הם יכולים לבנות, לעשות מה שרוצים, אין 'עזרא ובניו'", אמר שאול. "כל עוד 'עזרא ובניו' בשטח, עם 80 הנכדים שלו ו-11 הילדים שלו, הם לא יכולים לעשות לו כלום".