4 אנשי צוות מחוסנים נדבקו ממטופל בשיבא - ולא פיתחו תסמינים

פרסום ראשון: לפי דברי גורמים בתל השומר, אשתו של המטופל, חולת קורונה מאומתת שהייתה מודעת לכך, הגיעה לבקרו, ופרט לאנשי הצוות הרפואי היא הדביקה 7 מטופלים אחרים - חלקם לא מחוסנים כלל

זמן צפייה: 03:15

‏פרסום ראשון: ארבעה אנשי צוות מבית החולים שיבא תל השומר שהיו מחוסנים באופן מלא, נדבקו ממטופל שלא התחסן, אך הם לא פיתחו תסמינים ומצבם מוגדר טוב.

לדברי גורמים בבית החולים, מקור ההדבקה היא אשתו של המטופל, שידעה שהיא מאומתת ולמרות זאת הגיעה לבקרו. מעבר לארבעת אנשי הצוות, נדבקו גם 7 מטופלים שחלקם לא חוסנו כלל.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

אמה של בת ה-13 התעמתה עם ירין שרף: "גמרת לה את החיים"

נתניהו: "יישרנו את ההדורים עם ירדן, אבקר באמירויות בקרוב"

ערעור הפרקליטות התקבל: משה איבגי הורשע בכל העבירות שיוחסו לו

מחלקת קורונה
מחלקת קורונה | צילום: חדשות 13

בתוך כך, מנתוני משרד הבריאות שפורסמו מוקדם יותר היום (חמישי) עולה כי מקדם ההדבקה של מגפת הקורונה ממשיך לרדת והוא עומד כעת על 0.85. בד בבד, שיעור הבדיקות החיוביות שנרשם אתמול הוא הנמוך ביותר מאז 13 בדצמבר - 2.9%. זאת, לאחר ש-2,802 ישראלים אובחנו אתמול חיוביים לקורונה, אחרי שבוצעו קרוב ל-99 אלף בדיקות.

אתמול פורסם בחדשות 13 כי במשרד הבריאות בוחנים הקלות חדשות וצפויים להודיע כי בליל הסדר תתאפשר התקהלות של יותר מ-20 איש בחלל סגור. נוסף על כך, במשרד בוחנים גם אפשרות להגדיל את התפוסה במסעדות ובאולמות האירועים בכפוף להתחלת פעילות הבדיקות המהירות. כמו כן, תתאפשר השתתפות בפיינטבול, טיולים ברכבי שטח וכניסה לפארקי מים גם ללא תו ירוק.