מנהל סורוקה לעובדים: "היו ערניים לכך שאחד מעמיתינו במצוקה"

לאחר שבסופ"ש שעבר רופא רביעי במרכז שם קץ לחייו, ד"ר שלומי קודש הוציא הודעה לחברי הסגל ובה הצהיר: "כולכם עדים לעיסוק התקשורתי הרב בביה"ח - ומודעים לכך שסיקור זה אינו משקף את המתרחש"

בית החולים סורוקה בבאר שבע

מנהל בית החולים סורוקה ד"ר שלומי קודש שלח היום (רביעי) מכתב אישי לעובדי בית החולים שבו כתב, בין היתר, כי הוא "קורא לכולם להיות ערניים לאפשרות שאחד מעמיתינו מצוי במצוקה ולפנות מיידית לסיוע".

בתחילת השבוע, לאחר שד"ר דורון מוסקוביץ שם קץ לחייו - והיה לרופא הרביעי מסורוקה שעשה כן, הודיע קודש כי בכוונתו לכנס דיון חירום. "בימים האחרונים נפגשתי עם רבים מכם", הוסיף קודש במכתב, "ואני מודה לכם על התמיכה הרבה שאני וחבריי להנהלה זוכים לה מקרב רבים מהעובדים בימים מורכבים אלה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

פרידמן: "ארה"ב תרצה להקים ועדה עם ישראל טרם הסיפוח"

10 שנות מאסר לנהג שהרג בתאונה בדרום את שמונת בני משפחת עטר

בתום דיון סוער: ועדת הבחירות פסלה את ריצת ח"כ יזבק לכנסת

עומס בחדר מיון
עומס בחדר מיון | צילום: חדשות עשר

"בעוד אנו ממשיכים להתאבל יחד, אני בטוח שכולכם עדים לעיסוק התקשורתי הרב בבית החולים ומודעים לכך שסיקור זה אינו משקף נאמנה את המתרחש בסורוקה". לדבריו, מאז שנכנס לתפקיד הוא פועל יחד עם ההנהלה "להקצאת המשאבים הנדרשים - ונעשו לא מעט צעדים בתחום זה".

בסוף השבוע שעבר, כאמור, בית החולים סורוקה הודיע על מותו של אחד מאנשי הצוות הרפואי. מדובר ברופא מתמחה ששם קץ לחייו. מדוברות בית החולים נמסר: "בצער רב אנו מודיעים על מותו בנסיבות טרגיות של איש צוות רפואי. הנהלת ביה"ח מכנסת דיון דחוף בעקבות המקרים הטרגיים ותודיע על צעדיה. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".