בנו של המטופל שנפטר במהלך צנתור: "המנתח יצא והתחיל לבכות"

נחשון הר צבי בן ה-78 מהוד השרון הלך לעולמו לאחר שמערכת הרנטגן, המאפשרת את שיקוף כלי הדם למצנתרים, חדלה לעבוד ושיבשה את מהלך הניתוח. בנו, שהיה עמו בבית החולים בילינסון, סיפר: "אבא היה בריא לחלוטין, המנתח אמר שעשרים שנה הוא מבצע צנתורים וזה לא קרה לו"

זמן צפייה: 02:53

נחשון הר צבי בן ה-78 מהוד השרון הוא המטופל שנפטר אתמול (רביעי) בבית החולים בילינסון במהלך צנתור לב מורכב שעבר לאחר שמערכת הרנטגן, המאפשרת את שיקוף כלי הדם למצנתרים, חדלה לעבוד ושיבשה את מהלך הניתוח. מיד לאחר מכן, הרופאים החלו בביצוע פעולות החייאה במטופל, ולבסוף - נאלצו לקבוע את מותו.

סיון הר צבי, בתו של נחשון, סיפרה: "אבא היה בריא לחלוטין, הוא כבר צנתור לפני מספר שנים, עוד כשאמא שלי הייתה בחיים. הוא התכוון לנסוע להודו עם בת הזוג בסוף החודש. הוא מאוד התלהב מתכנון הטיול בהודו. הוא היה צריך לעשות את זה, זו החלטה שהוא קיבל יחד עם הרופא שלו, לאחר שהם הבינו שאבא הולך לעלות בהרים".

נחשון הר צבי, המטופל שנפטר במהלך הצנתור בבילינסון
נחשון הר צבי, המטופל שנפטר במהלך הצנתור בבילינסון | צילום: באדיבות המשפחה

גל הר צבי, בנו של נחשון ששהה עימו בזמן הצנתור: "רק לאחר שעתיים כשנכנסתי לחדר הבנתי שמשהו קרה, כי אבא לא היה. המנתח יצא והתחיל לבכות, הוא אמר שעשרים שנה הוא מבצע צנתורים וזה לא קרה לו".