שבת קיצית: הישראלים חוגגים סוכות בחיק הטבע

יותר מ-40 אלף ישראלים הגיעו אל השמורות של רשות הטבע והגנים ויותר מ-12 אלף ישראלים מנצלים את סוף הקיץ לטבול בחופי הכינרת

מבלים בקייקי הגושרים | צילום: קייקי מעין הגושרים

ברשות הטבע והגנים דיווחו כי עד שעות הצהרים, פקדו יותר מ-40 אלף מבקרים את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. כמו כן משפחות רבות בחרו ללון בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים וברשות ממליצים להזמין מקום מראש לחניוני הלילה בשל העומס.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק

במקביל ברשות הכינרת עדכנו כי כ-12 אלף נופשים פוקדים בשעה זו את 15 חופי איגוד ערים כינרת, וכי חוף צאלון נסגר לכניסת רכבים בשל תפוסה מלאה. לרגל החג הוארכו שעות שירותי ההצלה בחופי האיגוד עד השעה 18:00 לרווחת הנופשים.

עשרות אלפי ישראלים יצאו לטבע | צילום: קייקי מעין הגושרים

"אנו חוזרים ומבקשים מהנופשים לרחוץ רק בחופים המוכרזים ובסמוך לסוכות ההצלה, להקפיד שלא להכנס למים תחת השפעת אלכוהול ולא על מזרנים", מסרו ברשות הכינרת. "כמו כן יש להישמע להוראות המצילים".

אלפי משפחות הגיעו היום ליהנות גם משייט בקייקי מעין הגושרים, הממוקם על גדות נחל החצבני. "אלפי משפחות ומבקרים ממשיכים להגיע לאתר, חלקם נשארים ללון בחניון הקמפינג והלינה, ונהנים משייט קייקים בנחל החצבני במסלול מוצל עם זרימה שופעת", אמר זוהר קוז'יקרו מנכ"ל "קייקי מעין-הגושרים". "אנו ערוכים לקבלת מבקרים לאורך כל ימי החג". כמו כן חג הסוכות והטמפרטורות הנוחות הביאו אלפי משפחות ומטיילים אל אזור הגליל המערבי, שם דיווחו על כ-50 אלף מטיילים.