בפעם השנייה בתוך שנה: אולם האירועים נסגר בגלל ליקויי תברואה

משרד הבריאות סגר את "צל הדומים", לאחר שפקחים גילו כי המטבח לא כשיר לספק מזון. כעת הזוגות שכבר שילמו לא יודעים אם חתונתם תיערך כמתוכנן. "אין לי איפה להתחתן"

זמן צפייה: 02:21

משרד הבריאות סגר ביום חמישי בשבוע שעבר את אולם האירועים "צל הדומים" שבנאות דומים בעקבות ליקויי תברואה חמורים במקום. זאת לאחר שבשנה שעברה נסגר האולם בשל ליקויים דומים. בעקבות זאת, בפעם השנייה בתוך שנה, הזוגות שעמדו להתחתן מוצאים את עצמם אובדי עצות אחרי ששילמו כסף.

"בין הליקויים שנמצאו היו מזון ממקור ללא רישין ייצור, נמצא שהמטבח בעצם לא כשיר ולא תקין לקבל מזון ולהוציא מזון לסועדים", אמרה עו"ד ליאת לוי מובשוביץ, יועצת משפטית במשרד הבריאות. "באותו מעמד הושמד לא מעט מזון שהיה אמור להתקיים באותו הערב".

מטבח בעל ליקויים באולם האירועים ''צל הדומים'' | צילום: חדשות 13

ד' קיבל את ההודעה על סגירת האולם חמישה ימים לפני שעמד להיכנס לחופה עם בחירת ליבו. אתמול (שלישי) אחרי ויכוחים ונסיונות שכנוע אפשרו לו בסוף להתחתן כשבין האורחים היו גם פקחים של משרד הבריאות שהשגיחו מקרוב. "התחתנו אתמול, עברנו את כל שבעת מדורי הגיהנום ואיכשהו הצלחנו לצאת בנס", סיפר ד' לחדשות 13.

גם מאי (שם בדוי) הייתה אמורה להתחתן מחר, אבל 24 שעות לפני החופה היא לא יודעת להגיד לאורחים לאן להגיע: "באולם אמרו לי שאולי יתנו לנו אישור חד פעמי לפתוח את המקום אבל אני מבינה שמשרד הבריאות סגר אותו. זה לא בדיוק הכי פשוט בעולם למצוא מקום חלופי ברמה שאנחנו מעוניינים בה. כרגע אין לי איפה להתחתן. אני לא יודעת אם אני אקבל את הכסף ששילמתי להם בחזרה".

האולם יישאר סגור בצו ל-30 הימים הקרובים, והזוגות ששילמו עבור ערב חתונתם יאלצו לחפש כעת מקום אחר.

אולם האירועים ''צל הדומים'' | צילום: חדשות 13

מבעלי אולם האירועים "צל הדומים" נמסר בתגובה: "כל החתונות שתוכננו במקום, מהחלטת משרד הבריאות לסגור את המקום לתקופה קצובה ועד לעריכת הכתבה – התקיימו כסדרן. בעלי העסק מנהלים את העסק באופן המיטבי ביותר. אנו בטוחים כי לאור עמידת המקום בכל תנאי משרד הבריאות, יבוטל הצו המנהלי בימים הקרובים והאירועים המתוכננים יתקיימו כסדרם".