"כל המרפאה התמלאה בדם": הרופאה שהותקפה עם פטיש משחזרת

יעקב חבה בן ה-31 התפרץ לחדר של הרופאה י' במרפאה בבאר יעקב כשהסניף היה ריק ממטופלים, ותקף אותה לאחר שביקשה ממנו לצאת. בעודה מתאוששת מהפציעה שספגה, סיפרה י' על רגעי האימה: "הוא פשוט הלם בראשי עם הפטיש פעם אחר פעם"

זמן צפייה: 03:00

י', רופאה במרפאה של קופת החולים "כללית" בבאר יעקב, הותקפה אתמול באלימות על ידי יעקב חבה, בן 31 תושב העיר, שנכנס למרפאה והחל להלום בראשה עם פטיש ברזל. הערב (רביעי), בעודה מתאוששת מהפציעה שספגה, שיחזרה י' את רגעי האימה לחדשות 13: "המטופל התפרץ אליי לחדר בזמן שהייתי בשיחת טלפון, אז ביקשתי ממנו לצאת. הוא סירב לצאת ונעלתי מהר את הדלת".

"פתאום אני רואה אותו מול העיניים שלי בתוך החדר, הוא פרץ את הדלת הנעולה", שיחזרה הרופאה, "והיה לו ביד פטיש ברזל והוא פשוט התחיל להלום בראשי פעם אחר פעם". הסניף היה ריק ממטופלים כשחבה הגיע אליו והחל לתקוף את י': "יצאתי בצרחות, כולי מדממת, הוא עשה לי חתכים בקרקפת שמאוד דיממו, כל המרפאה התמלאה בדם. ניסיתי להירגע אבל המשכתי לדמם ולדמם".

החשוד בתקיפת הרופאה בבאר יעקב
יעקב חבה, החשוד בתקיפת הרופאה בבאר יעקב

המשטרה מייחסת לחבה, שהשתחרר ממאסר בגין עבירות אלימות רק בחודש ינואר האחרון, ניסיון רצח של הרופאה, והיום האורך מעצרו בחמישה ימים.

אנשי הצוות במרפאה בבאר יעקב מספרים שהאירוע אתמול לא היה הראשון בסדרת אירועי אלימות, בעיקר מילולית, כלפי הצוות הרפואי. "ברמה היומיומית אני לא מרגישה בטוחה בעבודה שלי בכלל", אמרה י', "צריך מישהו שיוכל להגיב במהירות ולא לחכות".