הגבלות ההתקהלות יפקעו בחצות - טרם נקבעה ישיבה להאריכן

ממשלה משותקת: תוקף התקנות יפוג הלילה, אך על רקע המשבר הפוליטי הממשלה או קבינט הקורונה לא כונסו עדיין • מקדם ההדבקה עלה זה היום השלישי ברציפות; עוד ירידה במספר החולים שבמצב קשה

ברי סחרוף בהופעה | צילום: חדשות 13

התקנות שמגבילות התקהלות בישראל פוקעות הלילה (רביעי) בחצות. למרות זאת, ברקע המשבר הפוליטי לא נקבע מועד לישיבה של הממשלה או קבינט הקורונה, כדי להשיג את האישור הנדרש להאריך אותן. ייתכן שייעשה ניסיון להעביר את התקנות במשאל טלפוני.

מספר חולי הקורונה שבמצב קשה ממשיך לרדת והוא עומד הבוקר על 309 בלבד - כך עולה מנתוני משרד הבריאות. 157 מהחולים מונשמים. אתמול אובחנו 303 נדבקים חדשים, כאשר בוצעו כמעט 60 אלף בדיקות, ורק חצי אחוז מהם היה חיובי. בכך, עלה מניין הנדבקים מפרוץ המגפה ל-835,104.

עם זאת, מקדם ההדבקה עולה זה היום השלישי ברציפות, והוא עומד כעת על 0.79. בד בבד, מבצע החיסונים נמשך, כאשר עד כה 5.28 מיליון ישראלים חוסנו במנה הראשונה, ו-4.87 מיליון מהם קיבלו גם את המנה השנייה. מניין המתים עלה ל-6,261.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עדות ישועה: מנכ"לית בזק נזפה בי שהסיקור בוואלה גורם להפסדים

יום הזיכרון לשואה ולגבורה: אלו משיאי המשואות בעצרת המרכזית

דיווח: ישראל הודיעה לארה"ב שכוחותיה תקפו את הספינה האיראנית

באותה ישיבת ממשלה, משרד הבריאות אמור היה להביא לאישור השרים מתווה חדש ללימודים בתיכונים ובחטיבות הביניים אשר יחליף את זה הקיים - ויבטל את הקפסולות. על פי המתווה, בכיתות ז'-י' הלימודים יתקיימו באופן מלא, כאמור ללא קפסולות ובכל ימות השבוע - בתנאי ש-75% מההורים בכל בית ספר יסכימו שילדיהם יעברו בדיקות קורונה באופן קבוע. בכיתות י"א-י"ב, הלימודים יתקיימו בתנאי ששיעור המחוסנים של כלל התלמידים באותה כיתה יעמוד על 65% - ולא 90% כפי שנדרש עד כה.