שני אחים שאינם מחוסנים נפטרו מקורונה: "התחרט שלא התחסן"

ג׳קי ומקסים אדרי מדימונה הלכו לעולמם, לאחר שנדבקו בנגיף. אחד מהם לא התחסן מסיבות רפואיות. בתו של ג'קי: "אפילו סלעים נשברים - היה לוחם צדק. אמר שמפיצי הקונספירציות הם אנשים רעים"

זמן צפייה: 00:30

שני אחים מדימונה מתו הערב (רביעי) מקורונה בתוך שעות ספורות בבית חולים סורוקה. מדובר בג'קי אדרי (62), שפוטר בזמנו ממפעלי ים המלח, ויצא למלחמת חורמה נגד חברת כימיקלים לישראל ומפעלי ים המלח. אחיו מקסים נפטר גם כן, והוא רק בן 61.

בתו של ג'קי, אדל, סיפרה כי אביה התחרט שלא התחסן: "אבא שלי לא רצה להתחסן מסיבות אידאולגיות אבל בבית חולים שהוא היה בהכרה, הוא אמר לי שאנשים שמפיצים את הקונספרציות הם אנשים רעים והם לא יודעים מה זאת המחלה הזאת. הוא התחרט שלא התחסן. אנשים לא מבינים את העובדות והמשמעויות".

"אנחנו מקבלים כמויות עצומות של אהבה. זה מרגש. הם חלו ביחד, הדרדרו ביחד ומתו ביחד, אבל גם חיו ביחד כמו תאומים", המשיכה אדל. "גדלתי בבית שאבא שלי האמין בדמוקרטיה ולכל אדם יש חופש לבחור מה לעשות עם החיים שלו, אבל חשוב לדעת את העובדות. בסורוקה יש 18 מאושפזים במחלקת קורונה - 17 מהם לא מחוסנים ואחת מחוסנת במנה אחת".

שני האחים נדבקו לפני כשלושה שבועות בנגיף במהלך אירוע משפחתי, שבו שהו יחד. שניהם לא היו מחוסנים - אחד מהם בשל מצבו הרפואי, שלא אפשר לו להתחסן. אביב, בנו של ג'קי סיפר לחדשות 13: "הוא נדבק לפני שלושה שבועות, הוא לא היה מחוסן ובשבוע האחרון הדרדר המצב, וזהו - זה נגמר".

אדל כתבה בפייסבוק: "אפילו סלעים נשברים אני אומרת, ולא מחמת זקנה כתבה. אבי יקירי אהוב ליבי, מסר נשמתו לבורא בדיוק שעתיים אחרי אחיו היקר. בחייהם ובמותם לא נפרדו. אנחנו אוהבים אותך ותמיד נאהב. לוחם צדק, לב אמיץ. האיש שלי למשימות מיוחדות. היית כל כך הרבה בשביל הרבה אנשים, אבל בשבילי פשוט היית הסבא הכי טוב בעולם".