אחרי ביטול הגבלת המרחק על ספורט: במכוני הכושר מחכים לתורם

ביטול ההגבלה שימח מתעמלים רבים, שיכולים סוף סוף להפסיק לרוץ מסביב לבית. מנגד, נדמה שהדרך לחזרה מלאה לשגרת האימונים עדיין ארוכה. "זאת הייתה השעה השפויה ביום"

זמן צפייה: 02:46

רביצה על חוף הים או טבילה במים הן עדיין בגדר חלום, אבל גם מבט חטוף אל קו המים והגלים תוך כדי ריצה הוא צורך חיוני. ביטול מגבלת המרחק לספורט אמנם מאפשר לנו שלא להרגיש כמו אוגרים על הגלגל ולרוץ במעגלים מסביב לבית, אבל בעוד תספורת ומכוני היופי כבר חזרו להיות חלק משגרת החיים גם בימי קורונה, האימון בחדר הכושר, בסטודיו או בפארקים עדיין נחשב למשאלת לב שלא ברור מתי בדיוק תתגשם.

"כל יום אני מקבלת הודעות 'מתי חוזרים גם במתכונת יותר מצומצמת?' אני לא יודעת מתי חוזרים. אין לי מושג" סיפרה חלי סגרון, בעלת סטודיו לאימוני כושר באופקים. "למה אי אפשר לחזור? גם אין לי מושג כי כשאתה הולך לסופר, יש שם הרבה יותר אנשים ממה שיכולים להיות פה באימון".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כלכלה מכווצת וזינוק באבטלה: כמה עולה בינתיים משבר הקורונה?

"הרמתי יד": שיחת החשוד ברצח למשטרה – כשתקף את אשתו לפני כשנה

התחזית: מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה קלה בטמפ'

חלי סגרון, בעלת סטודיו לאימוני כושר באופקים
חלי סגרון, בעלת סטודיו לאימוני כושר באופקים | צילום: חדשות 13

במכוני הכושר מתכוננים להנחיה שאפשר לחזור לפעילות. אחרי הכול, האימונים באפלקיציית "זום", אינטנסיביים ככל שיהיו, לא באמת מצליחים להחליף את המכשירים, ההליכון ואווירת הכושר. למרות החששות, ישנם לא מעטים שהיו רוצים לחזור ולהתאמן בחדר הכושר שלהם בהתאם למגבלות, כבר היום.

"זאת הייתה השעה השפויה ביום שלהן גם כשהן היו בשגרה, אז בטח ובטח כשהן לא בשגרה והן סגורות בבית הצורך הוא צורך גדול מאוד", הסבירה סגרון. את הקילוגרמים העודפים שהעלינו בהסגר יידרשו לא מעט אימונים כדי להשיל אבל גם זה, מבטיחים המאמנים, רק עניין של זמן, רצון והשקעה.