בעקבות התפרצות מוטציית הקורונה: נתניהו מבקש להטיל סגר מלא

ראש הממשלה הביע בשיחות סגורות דאגה מהתפשטות הנגיף בבריטניה, ומבקש לקיים ישיבת ממשלה שתחליט על הטלת סגר מלא ורחב כמה שיותר מהר. "המוטציה הזו היא קורונה ב'"

זמן צפייה: 01:16

ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע היום (ראשון) בשיחות סגורות דאגה מהתפשטות מוטציית נגיף הקורונה בבריטניה, ועל כן מבקש להטיל סגר מלא. ראש הממשלה מעוניין לקיים ביממה הקרובה ישיבת ממשלה שתחליט על הטלת סגר מלא ורחב - כמה שיותר מהר. לדבריו, "המוטציה הזו היא קורונה ב', צריך סגר מלא".

מוקדם יותר היום סירבו עשרות ישראלים ששבו מבריטניה להתפנות מנתב"ג למלוניות בידוד בירושלים. השבים מאנגליה נדרשו לעבור למלוניות, בעקבות התפרצות המוטציה של הנגיף במדינה. יש לציין כי רוב הנוסעים הסכימו, אך כ-30 איש סירבו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

השרים לא הסכימו על חומרת ההגבלות – הקבינט התפזר ללא החלטה

חוזרים מבריטניה, דנמרק ודרום אפריקה – יחויבו בבידוד במלונית

"סכנה לציבור": פייסבוק מחקה פרסומים כוזבים על חיסוני הקורונה

לפני כן אישר קבינט הקורונה כי ישראלים החוזרים מהמדינות בריטניה, דנמרק ודרום אפריקה יחוייבו בבידוד במלונית. עוד הוחלט כי לא תאושר כניסה לארץ של זרים משלוש המדינות הללו. זאת, בשלל החשש מההמוטציה החדשה של הנגיף.

ההחלטה נכנסה לתוקף באופן מיידי, כך שמי שנחת מהמדינות הללו - כבר היום נדרש להיכנס לבידוד במלוניות. עוד הוחלט כי משרד הבריאות יפעל לאיתור ישראלים שכבר נכנסו ממדינות אלה בשבועיים האחרים, ולזמנם לבדיקות.