הבראה בחופשה: שגרת יומם של חולי קורונה - במלון על חוף הים

בזמן שהמוני ישראלים אסורים במגע ואף בקרבה, נדבקי הנגיף שמצבם הרפואי קל - שוכנו עד להחלמתם במלון דן פנורמה. "אנחנו פה וכולנו חולים - אז אפשר להיות אחד ליד השני. זה משפר את מצב הרוח"

זמן צפייה: 06:16

על פי הנחיות הממשלה למניעת התפשטות הנגיף, כולם נדרשים לשמור מרחק זה מזה. לא כך אצל חולי הקורונה המוגדרים קלים - הם מורשים להתקרב, לגעת ואף להתחבק אחד עם השני. החולים הפכו לדיירי קבע במלון "דן פנורמה", לחוף ימה של תל אביב, שעבר הסבה והותאם עבור החולים שאובחנו לאחרונה, והם ישוכנו בו עד אשר יחלימו.

עומר ניסנוב, חולה מספר 276, נדבקה בנגיף במסיבה של המרכז האקדמי בו היא לומדת. ניסנוב תיעדה את עצמה כשהיא עוזבת את ביה"ח מאיר בכפר סבא, בו אושפזה לאחר שאובחנה, והועברה באישון ליל להמשך אשפוז במלון "דן". ניסנוב התקבלה בקולות תרועה ועידוד של החולים שהקדימו אותה וכבר ביצעו "צ'ק אין" במלון טרם הגעתה, וסיפרה כי קיבלה פרחים כשהגיעה לחדרה.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

איכון סלולרי וקנס על הפרה: כך צפויה המשטרה לאכוף את הבידוד

בריטניה: רה"מ ג'ונסון הורה על סגר כמעט מוחלט ברחבי הממלכה

המפעל שייצר מסכות אב"כ במלחמת המפרץ – החל לספק מסכות קורונה

חולי קורונה במצב קל מאושפזים במלון ''דן פנורמה''
חולי קורונה במצב קל מאושפזים במלון ''דן פנורמה'' | צילום: חדשות 13

במלון פגשה ניסנוב את נועה באר, חולה מספר 114, שנדבקה בעבודתה כמדריכת תיירים. באר סיפרה בהומור כי "במשך 90 אחוז מהזמן אנחנו מחטאים את הידיים שלנו". המציאות המוזרה אליה נקלעו השתיים יצרה בינהן חברות חדשה, ואת רוב היום הן מבלות אחת עם השנייה.

"עשינו קידוש ביום שישי, וכולם הלכו לבית כנסת. היה סופ"ש דווקא לא רע. כרגע, כיוון שאנחנו כבר פה וכולנו חולים - אפשר להיות אחד ליד השני", סיפרה באר. "עובדה זו, שאנו מבלים יחד, משפרת באופן משמעותי את מצב הרוח של כולם - בכל זאת, להיות לבד זה הרבה פחות נעים", סיכמה.