קנצלרית גרמניה מרקל נכנסה לבידוד - לאחר שרופאה נדבק בקורונה

דובר הקנצלרית מסר כי לאורך הימים הקרובים תיבדק כמה פעמים • באיטליה מתו ביממה האחרונה 651 איש • בניו יורק עלה מניין המתים ל-114, המושל הזהיר: "בין 40% ל-80% מהתושבים יידבקו בנגיף"

זמן צפייה: 07:57

מגפת הקורונה: קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל, נכנסה הערב (ראשון) לבידוד, לאחר שהרופא האישי שלה נדבק בקורונה. דובר הקנצלרית מסר כי לאורך הימים הקרובים תיבדק מרקל כמה פעמים.

בתוך כך, מניין מקרי המוות באיטליה כתוצאה מנגיף הקורונה ממשיך לזנק - והיום נרשמו 651 מקרים נוספים. בכך עלה מניין המתים במדינה ל-5,476. מניין מקרי ההדבקה עלה ל-59,138. לצד זאת, הרשויות באיטליה מדווחות על עלייה במספר המחלימים מהמחלה, לאחר שיותר מאלף איטלקים החלימו ביממה האחרונה. עד כה החלימו מקורונה באיטליה כ-7,000 בני אדם.

התפשטות נגיף הקורונה באיטליה
התפשטות נגיף הקורונה באיטליה | צילום: רויטרס

בתוך כך, מושל ניו יורק הודיע כי מספר המקרים במדינה עלה ל 15,168, ומקרי המוות - 114. עוד הזהיר: "בין 40% ל-80% מתושבי ניו יורק יידבקו בנגיף". בתוך כך, מחלקת ההגנה של ארה"ב הודיעה על מוות ראשון של עובד במחלקה מהנגיף. כמו כן, חבר הקונגרס הרפובליקני רנד פול, הודיע כי נדבק בקורונה.

מספרי הנדבקים בנגיף הקורונה בארצות הברית ממשיך לזנק, והיא כעת המדינה עם ההתפרצות השלישית בחומרתה - אחרי סין ואיטליה. בימים האחרונים עקפה ארצות הברית כמה מדינות שבהן הייתה התפרצות חמורה של הנגיף, בהן איראן וקוריאה הדרומית.

אתרי התיירות באיטליה ריקים בעקבות נגיף הקורונה
אתרי התיירות באיטליה ריקים בעקבות נגיף הקורונה

ביוון מקרי הדבקה עלו ל-624, ומקרי המוות עלו ל-15. בעקבות זאת, ראש הממשלה הודיע כי יכריז על עוצר החל ממחר. מקרי המוות בקנדה עלו ל-19 בתוך פחות מיום.

לאחר שמספר מקרי ההדבקה באוסטרליה עלה ל-1,315, ראש ממשלת אוסטרליה הודיע על הגבלות חדשות על עסקים במדינה כדי למנוע הדבקה של הנגיף. מסעדות וחנויות מזון יעברו למכירת טייק אווי בלבד, מכוני כושר, בתי קולנוע, פאבים ומועדונים ייסגרו החל משני.

ראש ממשלת ספרד הודיע כי בכוונתו לבקש מהפרלמנט הארכה של מצב החירום במדינה של 15 יום, עד 11 באפריל.