שיא שלילי מאז מרץ: 507 נדבקים חדשים בקורונה אובחנו אתמול

44% מהנדבקים בחודש יוני היו מחוסנים. ת"א הפכה למוקד התחלואה הגדול ביותר של ילדים. קבינט הקורונה צפוי להתכנס בערב – פיקוד העורף ימליץ על הגבלות בחתונות, קייטנות והופעות גדולות

זמן צפייה: 02:30

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שלישי) כי אתמול אובחנו 507 נדבקים חדשים בקורונה - המספר הגבוה ביותר מאז חודש מרץ האחרון. זאת, לאחר שבוצעו אמש כ-50 אלף בדיקות ומתוכן 1% היו חיוביות. מספר החולים במצב קשה נותר יציב ועומד כרגע על 32, מתוכם 16 מונשמים, ומספר כלל החולים הפעילים הוא 2,901. מניין מקרי המוות מסיבוכי המחלה עומד על 6,429.

יש לציין כי מתוך כלל המאומתים בחודש יוני, 44% היו מחוסנים 3% בתהליך חיסון ו-52% שאינם מחוסנים. במטרה לעודד התחסנות בקרב בני נוער, קופת חולים מאוחדת מחלקת כרטיס ללונה פארק לכל נער בן 15-12 שיגיע להתחסן בבני ברק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר לילה מתוח בכנסת: חוק האזרחות נפל בהצבעה במליאה

רופאה שסירבה להתחסן נדבקה בנגיף: מצבה קשה; הדביקה 8 מטופלים

שתי דירות הופכות לתשע: הבנייה הפירטית בביתר עילית • תחקיר

‏בשעה 20:30 צפוי להתכנס קבינט הקורונה, שם צפוי פיקוד העורף להמליץ, בין היתר, על הגבלות על קייטנות ועל אירועים גדולים כמו חתונות או הופעות. שר הבריאות ניצן הורוביץ צפוי להתנגד.

כמו כן, מעלה אדומים הפכה לעיר אדומה היחידה בישראל כרגע ובה 88 חולים פעילים, ותל אביב הפכה לעיר כתומה והיא מהווה מוקד התחלואה הגדול ביותר של ילדים כאשר, 105 נערים בני 18-12 חלו, לעומת 41 בכפר סבא שנמצאת במקום שני.

בתוך כך, ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע הלילה כי ישראל חתמה על הסכם עם קוריאה הדרומית במסגרתו המדינה האסיאתית "תקבל ממלאי החיסונים הקיים שלנו, ואנחנו נקבל את המשלוח העתידי שלהם. כך נצמצם את החורים ונוודא שלמדינת ישראל יש מלאי חיסונים ראוי".  ישראל תעביר 700,000 מנות חיסון עד סוף החודש ותקבל את ההזמנה של קוריאה המיועדת לחודשים ספטמבר ואוקטובר.

[brightcove_iframe video_id='תיעוד: אחרי העסקה - החיסונים הישראלים נשלחים לקוריאה הדרומית במטוס "ארקיע"' autoplay='0' credit='' desc='news-news-flash-part-21761322 ' poster='' kid='' duration='0'']