בהיקף המסחרי הגדול ביותר: תיקון עולם תייצא שמני קנאביס לאירופה

חברת הקנאביס הוותיקה בישראל הודיעה כי משלוח מסחרי ראשון של שמני קנאביס רפואי תוצרת החברה עושה את דרכו לגרמניה. מדובר בהיקף יצוא שמני הקנאביס הרפואי הגדול ביותר שיצא מישראל עד כה

קנאביס רפואי של תיקון עולם
קנאביס רפואי של תיקון עולם | צילום: תיקון עולם קנביס

תיקון עולם קנביט, חברת הקנאביס הוותיקה בישראל, הודיעה אמש (שלישי) כי משלוח מסחרי ראשון של שמני קנאביס רפואי תוצרת החברה עושה את דרכו לגרמניה. מדובר בהיקף יצוא שמני הקנאביס הרפואי הגדול ביותר שיצא מישראל עד כה.

המשלוח לגרמניה כולל אלפי בקבוקוני שמן קנאביס רפואי באריזות של 10 גרם, בריכוזים שונים שלTHC ו-CBD, כולם פול-ספקטרום, חלקם מזן תפרחות יחיד וחלקם שמני בלנד שיוצרו מתפרחות של זני החברה שגודלו על ידה, בחוות הגידול בדרום ים המלח, בעלת התקן האירופאי. הייצוא נעשה במסגרת ההסכם שחתמה החברה עם חברת הפארמה הגרמנית, Fette Pharma - אשר תשווק ותפיץ את שמני הקנאביס לבתי מרקחת ברחבי גרמניה, אוסטריה ושוויץ.

אריזת המשלוח של שמני קנאביס של תיקון העולם המיוצאת לאירופה
אריזת המשלוח של שמני קנאביס של תיקון העולם המיוצאת לאירופה

הליך יצוא המשלוח לגרמניה בוצע בהתאם לכל תנאי הרגולציה הנדרשים בארץ ובגרמני,ה והובלת המוצרים נעשתה בתנאים מבוקרי טמפרטורה, לחות וקריטריונים הכרחיים נוספים לשמירה על בטיחותם ואיכותם הגבוה של המוצרים. כמו כן, לאחר משלוח מוצלח של ייחורי זני קנאביס שונים מישראל לאפריקה שבוצע לפני כשנה, ממשיכה כעת החברה לייצא לגרמניה ישירות מאפריקה, תפרחות מזני החברה אשר גודלו גם הם בתנאי EU-GMP.

מהלך יצוא השמנים התאפשר כעת לאחר שמפעל הייצור של החברה באזור התעשייה "ציפורית" קיבל לאחרונה את התקן האירופאי EU-GMP, אשר הכרחי לייצור, יצוא ושיווק של תרופות בכל רחבי אירופה, וחל גם על מוצרי קנאביס רפואי המוגדרים באיחוד האירופאי כמוצרים פרמצבטיים הניתנים במרשם רופא. בזכות קבלת התקן יכולה החברה להתחיל להוציא לפועל את עסקאות היצוא עליהן חתמה.