הפתעה בחדר האמבטיה: ילדה תאומות בבית - חצי שעה מתחילת הצירים

נטליה בירוקוב, אישה שהייתה בשבוע ה-35 להריונה, נאלצה ללדת בביתה לאחר שהבינה שלא תספיק להגיע בזמן לבית החולים. מצבן של שתי התינוקות טוב. "זו הייתה חוויה מעניינת"

נטליה בירוקוב, ילדה בביתה תאומות
נטליה בירוקוב, ילדה בביתה תאומות | צילום: דוברות המרכז הרפואי מאיר

הפתעה בחדר האמבטיה: נטליה בירוקוב, אישה שהייתה בשבוע ה-35 להריונה, ילדה הלילה (שלישי) תאומות בביתה - חצי שעה בלבד מאז שהחלה להרגיש צירים. בירוקוב תכננה ללדת בבית החולים, אך כאמור לא הספיקה ונאלצה לעבור את הלידה לבד.

התינוקת הראשונה, נועם, הגיחה לאוויר העולם כעשר דקות מאז תחילת הלידה, ואחותה דניאל 20 דקות אחריה, בסיוע פרמדיק שהוזעק למקום. לאחר הלידה, פונתה האם לבית החולים מאיר. מצבן של האחיות טוב.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

משרד הבריאות: גם בני 40 ומעלה ונשים בהיריון יוכלו להתחסן

שיא שלילי: מעל 10,000 נדבקים ביממה – 10.2% מהבדיקות חיוביות

"לבושם יש ריח של שתן": תסמיני הקורונה שנשארים גם אחרי ההחלמה

"זו הייתה חוויה מעניינת", סיפרה נטליה, "תכננתי ללדת בבית חולים באופן מסודר, בעיקר כי לידת תאומים היא לידה בסיכון, אך אני שמחה שהלידה עברה בשלום".

גיל שכטר מאור, מנהלת חדר הלידה בבית החולים: "אנחנו שמחים מאוד ומברכים על לידה של שתי בנות בריאות ועל כך שנטליה מרגישה טוב והלידה עברה ללא סיבוכים. חשוב להגיד שלידת תאומים, אדרבה בשבוע צעיר, היא לידה יותר מורכבת, ולאור העובדה כי מדובר בשני עוברים ההמלצה היא ללדת בבית חולים, שבו שלב הלחיצות מתבצע בחדר ניתוח, על מנת להבטיח את מצבם הבריאותי של שני העוברים".