טרגדיה ברחובות: יולדת בת 32 התמוטטה ומתה - התינוק שרד

האישה שהייתה בשבוע ה-28 להריונה הגיעה לביה"ח קפלן ללא הכרה, ולאחר מאמצי החייאה הצוות הרפואי קבע את מותה. במקביל, בוצע בה ניתוח קיסרי להוצאת התינוק. מצבו יציב והוא הועבר לפגייה

תינוק בן יומו, אינקובטור, לידה, הריון
תינוק בן יומו באינקובטור, אילוסטרציה | צילום: Shutterstock

טרגדיה ברחובות: אישה בת 32 שהייתה בשבוע ה-28 להריונה מתה היום בבית החולים קפלן (ראשון) לאחר שהתמוטטה אמש והובהלה ללא הכרה לבית החולים. במקביל, בזמן פעולות ההחייאה הממושכים שבסופם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה, בוצע באישה ניתוח קיסרי חרום מוצלח להוצאת התינוק. מייד לאחר מכן, הוא הועבר לפגייה במצב יציב להמשך טיפול.

בתוך כך, גורמים רפואיים בבית החולים קפלן מסרו כי היולדת הגיעה עם מחלת רקע.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"בוכה יום ולילה": האפגנים חוששים מהשתלטות טליבאן

לבנון: לפחות 20 בני אדם נהרגו כתוצאה מפיצוץ משאית דלק

שאשא ביטון על חיסונים בבתיה"ס: "למה לשים על כתפי ילד קטן?"

לפני כחודשיים, יולדת בת 31 בשבוע ה-40 להיריונה, מתה בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, לאחר שמערכות גופה של היולדת קרסו באופן פתאומי ולאחר ניסיונות החייאה של צוות הרופאים, כולל חיבור למכשיר אקמו, נקבע מותה. בבית החולים סורוקה העריכו כי "אירוע נדיר של תסחיף" הוביל למותה.

חודש לפני האירוע בסורוקה, אירע מקרה דומה נוסף בבית החולים קפלן, כאשר אישה בת 38 שהייתה בשבוע ה-38 להריונה, ואם לשתי בנות, נפטרה מתסחיף. מייד עם הגעתה לבית החולים, היא עברה ניתוח קיסרי להוצאת היילוד, אך זמן קצר לאחר מכן ולמרות מאמצי הצוות הרפואי, נאלצו לקבוע גם את מותו.