DJI השיקה את ה-GoPro קילר שלה: כמה זה יעלה לכם?

חובבי מצלמות האקשן היכונו: יצרנית הרחפנים DJI השיקה את מצלמת האקשן הראשונה שלה ה- Osmo Action, ונראה כי הפעם קיבלנו יריבה ראויה למדי למצלמות הגו פרו. אז במה מדובר? הנה כל הפרטים

זמן צפייה: 02:00

רק מספר ימים לאחר החשיפה העולמית ונראה שאחד הגאדג'טים המדוברים בעולם כבר נחת בישראל: הכירו את ה- Osmo Action , מצלמת האקשן החדשה מבית יצרנית הרחפנית DJI שמתחרה ישריות ראש בראש במצלמת ה-GOPRO הפופולארית. אבל אם חשבתם שב-DJI יסתפקו רק בהשקת מתחרה, הרי שטעיתם. ה- Osmo Action מציגה לראשונה בקטגוריה שני מסכים, כיאה לתרבות הסלפי - מסך קדמי בגודל 1.4" ומסך אחורי בגודל 2.25" אינץ'.

כזכור לפני כשנתיים הציגה גו פרו את רחפן הקארמה שלה שנועד להתחרות ישירות ברחפנים של DJI. המוצר ההוא נכשל חרוצות ובעקבות פגמי ייצור נאסף במהרה מהמדפים, אך ב DJI לא שכחו, וכנראה גם לא סלחו ובמקום עמלו על מצלמת אקשן חדשה שתתחרה ראש בראש במובילת השוק האהובה של גו פרו - והתוצאה?  מצלמת האקשן היחידה כיום שמצליחה לגרום למצלמת הגו פרו הותיקה להזיע ולהתנשף.

Images
מצלמת האקשן DJI OSMO ACTION | צילום: צילום: יח''צ DJI

אז במה מדובר? ובכן  מלבד שני המסכים, ב DJI ציידו את המצלמה שלהם במייצב מתקדם המשל באלגוריתם שמתקן טילטולים ומצליח להציג תמונה יציבה במיוחד - גם בעת צילום פעילויות ספורט כמו ריצה או שחיה. למצלמה החדשה חיי סוללה של עד 90 דקות צילום, זום דיגיטלי כפול 8, אפשרות לצילום HDR, צילום בהילוך איטי של עד פי 8 (ב-HD) וכמובן צילום ב-4K (שמאפשר צילום של עד 60FPS). הודות לחיבור WiFi ו- Bluetooth המצלמה תתחבר לאפליקציית ה- DJI Mimo הייעודית שתשמש אתכם לעריכה מהירה וקלה של תוצרי הצילום. והשוס הגדול? מצלמת ה- Osmo Action מגיע עם מתאם מיוחד שיאפשר לכם לעשות שימוש בכל המתאמים והתוספים שיועדו למצלמת הגו פרו - מה שמאפשר נדידה חלקה למשתמשי הגו פרו. מבחינת נוחות השימוש, הרי שהמצלמה החדשה עמידה למיים עד לעומק של 11 מטרים, כשמסך המגע שלה עובד גם בסביבה תת מימית  ובטמפרטורות נמוכות במיוחד. בנוסף - למצלמה בסה"כ 3 כפתורים פשוטים שנועדו להקל על השימוש במצלמה ולדאוג למינימום התעסקות מיותרת בזמן הצילום.

 מתי בישראל וכמה היא עולה?

ובכן המצלמה כבר נחתה בישראל וניתן להשיגה אצל היבואנית הרישמית  הותיקה של המותג, חברת בנדא, בחנות מותג הרישמית הראשונה בישראל שנחנכה השבוע בהרצליה, כשבמקביל גם רשת BUG, אף יבואנית רישמית למותג המצליח הודיעה כי החלה במכירת המצלמות בכל 90 סניפיה. ומה לגבי המחיר? ובכן זו תמכר בארץ במחיר של כ-1699 ש"ח כשהמחיר באילת יעמוד על כ - 1452 שקלים. ומה לגבי המחיר בחו"ל? ובכן, ברשת Best Buy האמריקאית נמכרות המצלמות במחיר של כ 349 דולרים לפני מיסים. יש לציין כי מחיר המצלמה המקבילה של גו פרו, הגו פרו בלאק עומד על כ- 1899 שקלים ברשת באג - הפרש של כ-200 שקלים יותר.