ספריי שלג וקטטה: מקרה אלים רביעי בתיכון החקלאי בפרדס חנה

ביום חמישי דווח לראשונה בחדשות 13 על מקרה אלימות שלישי תוך שבועיים בתיכון החקלאי בפרדס חנה. הבוקר אירע מקרה נוסף כשאחד התלמידים ריסס ספריי שלג על תלמיד אחר ובמקום פרצה קטטה

זמן צפייה: 00:30

מה קורה בתיכון החקלאי בפרדס חנה? מקרה אלימות רביעי תוך שבועיים בלבד נרשם הבוקר (שני) במקום כשקטטה פרצה בין תלמידים. המנהלת הזמינה אמבולנס לאחר שאחד התלמידים לבש חולצה על הפנים והתחיל לרסס עם ספריי שלג, דבר שהוביל לקטטה. התלמידים שספג את ספריי השלג לא נזקק לטיפול ועזב את המקום.

יוזכר כי ביום חמישי האחרון, בתיעוד שפורסם ברשת החברתית טיקטוק נראה אחד מבעלי התפקידים, עובד חצר - אדם עם מוגבלות - בבית הספר החקלאי בפרדס חנה כשהוא זורק כיסאות ושולחנות בזעם לעבר אחד התלמידים. זמן קצר לאחר מכן התברר כי התלמידים התגרו בו - והוא הגיב. בעקבות המקרה, העובד הושעה.

האירוע, שהתרחש ביום חמישי האחרון, הזה מגיע לאחר שביום חמישי נפצע מורה בן 47 באורח קל ותלמיד נוסף נפצע קל גם כן בקטטה שפרצה בבית הספר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. בתחילה התרחשה קטטה בין תלמידים. לפי החשד, אביו של אחד התלמידים שהיה מעורב בקטטה תקף כמה מורים. כתוצאה נפצע אחד המורים, שהתפנה עצמאית לבית החולים הלל יפה בחדרה. כמו כן, באיגרת שהופצה באותו יום מבית הספר להורים התגלה כי מקרה דומה אירע לפני כשבועיים, אז מורה ומנהל הותקפו על-ידי אחד ההורים.