מחר: הלימודים בכיתות י-י"א יושבתו לשעתיים בכל הארץ

ארגון המורים משבית הבוקר את לימודים בכיתות י' ו-י"א בכל הארץ לשעתיים - בין 08:00 ל-10:00 - בכל מחוז מרכז. מחר יושבתו הלימודים גם כן לשעתיים, בין 08:00 ל-10:00, באותן כיתות - בכל רחבי הארץ. הרקע למהלך הוא המשך המאבק עם האוצר: "אנו נאלצים להמשיך בצעדים. מורים לא יגיעו לבית הספר בשעות אלו"

Whatsapp Image 2023 02 04 At 2
כיתה ריקה (ארכיון) | צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ארגון המורים הודיע הבוקר (רביעי) כי הלימודים בכיתות י' ו-י"א בתיכונים בכל הארץ יושבתו היום לשעתיים - בין 08:00 ל-10:00 - בכל מחוז מרכז. מחר יושבתו הלימודים גם כן לשעתיים, בין 08:00 ל-10:00, באותן כיתות - בכל רחבי הארץ.  הרקע למהלך הוא המשך המאבק עם האוצר: "אנו נאלצים להמשיך בצעדים. מורים לא יגיעו לבית הספר בשעות אלו".

"משרד האוצר מתמיד בהתנגדותו ובאי רצונו להתקדם במו"מ לקראת חתימה על הסכם קיבוצי. הם דורשים, כתנאי להמשך המו"מ לחתימה על הסכם, את הפיכת המורים לעובדי קבלן על ידי הכנסת חוזים אישיים לבתי הספר, עניין שמשמעותו היא הצעד הראשון להפרטת מערכת החינוך. מורים עובדי קבלן, כפי שדורש משרד האוצר, הם מורים ללא כל תנאים שמוענקים על ידי הסכמים קיבוציים: ביטחון תעסוקתי וכלכלי, חופשות, קרנות, גמולי שכר ועוד", נמסר מארגון המורים.

השר בצלאל סמוטריץ' ויו"ר ארגון המורים רן ארז
השר בצלאל סמוטריץ' ויו"ר ארגון המורים רן ארז | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עוד הוסיפו כי באוצר "דורשים, כתנאי להמשך המו"מ לחתימה על הסכם, את הפיכת המורים לעובדי קבלן על ידי הכנסת חוזים אישיים לבתי הספר, עניין שמשמעותו היא הצעד הראשון להפרטת מערכת החינוך".