חשד: סייעת דחפה ילדים בפעוטון בשפלה - והכתה אותם • תיעוד

אם לילד בגן שצפתה במצלמות האבטחה גילתה כי הסייעת חטפה אוכל מפיו של אחד הילדים והכתה אותו על ידו, ובמקרה אחר הטיחה פעוט במזרן. הסייעת מתגוננת: "אוהבת ילדים - אולי זה לא נראה טוב"

זמן צפייה: 02:24

סייעת בפעוטון באזור השפלה שהחלה את עבודתה במקום רק בשבוע שעבר תועדה כשהיא דוחפת ילדים ומכה אותם. למרות שמצלמות האבטחה מראות כיצד, למשל, כאשר היא מנסה להשכיב אותם לישון היא אוחזת ביד של אחד הילדים, מרימה אותו ואז מטיחה אותו במזרן - היא טוענת שלא מדובר באלימות אלא בגילויי חיבה לפעוטים.

הכול התגלה כאשר אחת האמהות שמעה את הסייעת צועקת על הילדים, בין היתר, שהיא "לא מסכימה לזוז". "האמא שיתפה את הבעלים של הגן והחליטה גם לחזור אחורנית במצלמות", סיפרה אם לילד בגן. "המצלמות הן אונליין להורים, אז היא פשוט חזרה אחורה ומצאה את כל המקרים, ביניהם גם המקרים של הבן שלי".

במקרה אחר היא תועדה כאשר היא ניגשת לילד שאכל ולפתע התחיל לבכות. הסייעת חוטפת לו את האוכל מהפה, דוחפת במקומו מוצץ ואף מכה אותו על ידו. "הוא היה ילד מאוד בכיין", התגוננה הסייעת בשיחה עם חדשות 13, "הבאתי לו את המוצץ שיירגע ואז לקחתי את הכריך מהיד שלו. זו לא מכה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

יהדות התורה מאיימת: נעלה להצבעה את פסקת ההתגברות

בתמיכת כחול לבן: החוק האוסר על טיפולי המרה עבר בקריאה טרומי

תרשמית: רוטנשטיינר וחזן מונו למאמני נבחרת ישראל בכדורגל

חשד: סייעת דחפה ילדים בפעטון בשפלה
חשד: סייעת דחפה ילדים בפעטון בשפלה | צילום: חדשות 13

היא טוענת שמה שנראה בסרטונים אלימות כלפי פעוטות, הוא בכלל ליטוף חם ואוהב. "אולי זה לא נראה טוב בסרט", הודתה, "אבל בצורה של לפגוע בילד? ממש לא. אולי זה נראה לא טוב אבל זה לא ממש כאילו להתעלל בו. חלילה. ההפך, אני חולת ילדים. זו הסיבה שבחרתי במקצוע הזה". חוקרי משטרת מרחב השפלה צפויים לזמן אותה בקרוב לחקירה.

האם שבנה לומד בגן הוסיפה לתאר את תחושותיה, ואמרה: "נורא, אין לי מילים. כבר כמה ימים שאני לא מתפקדת. אני לא ישנה כמו שצריך. כבר לא נשארו לי דמעות לבכות". היא ישבה וצפתה בסרטונים פעם אחר פעם, רק כדי לנסות להזדהות עם מה שבנה הרגיש, "והתחושה הזאת שאני לא הייתי שם בשביל לשמור עליו, זאת התחושה הכי נוראית שיש".