המורה שטען כי "קורבנות המסיבה נרצחו כי היו שמנים" זומן לבירור

אחרי הפרסום בחדשות 13, המורה שטען כי "השמאלנים אשמים במה שקרה", והשמיע באזני התלמידים אמירות נוספות כגון "מוות לערבים" ו"כהנא צדק" זומן לבירור בעיריית תל אביב. מנהל ביה"ס שלח מכתב למורים, ההורים והתלמידים וגינה את האמירות

זמן צפייה: 01:26

אחרי הפרסום אמש במהדורה המרכזית, לפיו מורה לחינוך גופני בתיכון בתל אביב הציג במהלך שיעור הסבר שערורייתי לאירועי 7 באוקטובר ולטבח במסיבת "נובה" וטען כי"השמאלנים אשמים במה שקרה", וכי "מי שמת במסיבה בנובה, מת כי הוא היה שמן ולא היה לו כוח לרוץ", המורה זומן היום (חמישי) לבירור בעיריית תל אביב.

המורה אמר גם כי "השמאלנים אשמים במה שקרה", והשמיע באזני התלמידים אמירות נוספות כגון "מוות לערבים" ו"כהנא צדק". בעקבות הדברים התעוררה סערה בכיתה ובקרב הורי התלמידים. המורה ננזף, התנצל - והמשיך בתפקידו. בעבר היה אותו מורה מעורב בהליך משמעתי בעקבות התנהלות לא שקופה וישרה מול מעסיקיו.

אחרי הפרסום, מנהל בית הספר שלח מכתב בתפוצה רחבה לכל המורים, ההורים והתלמידים, הסביר באריכות מה קרה באותו שיעור, גינה את האמירות, ועדכן כי משרד החינוך והעירייה תזמן את המורה לבירור. עוד הסבירו במכתב כי המורה הוא דמות משמעותית, אהוד ומוערך.

מעיריית תל אביב נמסר אמש: "העירייה רואה בחומרה רבה אמירות שכאלה. המורה ננזף על-ידי מנהל בית הספר, והתנצל בפני התלמידים על האמירה המקוממת".

ממשרד החינוך נמסר: "הנושא נמצא בבדיקה. אם ייוודע כי אכן נאמרו הדברים - הנושא יטופל בחומרה. לאמירות מסוג זה אין מקום, על אחת כמה וכמה במערכת החינוך".