מנכ"ל משרד החינוך יבחן פתרונות לבידודי המורים

יגאל סלוביק מסר כי בעקבות מכתבה של מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, ייתכן כי יימצא פתרון נקודתי עבור מורים השבים ארצה. זאת, במטרה להימנע ממצב שבו שגרת הלימודים תיפגע ממחסור במורים

תקופת הקורונה בכיתה בישראל
תקופת הקורונה בכיתה בישראל | צילום: רויטרס

לאחר המכתב של יו"ר הסתדרות המורים יפה בן דוד בו דרשה להחריג את המורים מתקנות הבידוד, היום (שני) יבדוק מנכ"ל משרד החינוך יגאל סלוביק את היקף הבעיה ויבחן את האפשרות להחריג מורים ומורות ממתווה ההנחיות החדש לשבים מחו"ל ארצה - שנקבע לאחרונה, בשל וריאנט האומיקרון.

האפשרות להחרגה תיבדק לאור דרישה שהציגה אתמול מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד, להחרגת המורים מתקנות הבידוד למשך שלושה ימים - כפי שנקבע לשבים מחו"ל. זאת, על מנת למנוע מחסור של מורים השבים לארץ בבתי הספר, בגלל הדרישה לבידוד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

יחידות קרביות, 8200 או גלי צה"ל: תעשיית ההכנות למיונים בצבא פורחת

"אנשים בסכנה מבלי לדעת": מאחורי הקלעים של ההחלטה על איכוני השב"כ

חייל הואשם בהטרדות מיניות – וצפוי לקבל 4 חודשי עבודות שירות

בפגישה שהתקיימה אמש בין המזכ"לית בן דוד לבין סלוביק, עלו שתי חלופות אפשריות. הראשונה שבהן היא שמורים יבצעו בדיקת PCR בכל יום במשך שלושה ימים, במקום בידוד - והשנייה היא שהמורים ילמדו מרחוק, בזמן ביצוע הבידוד. מנכ״ל משרד החינוך מסר היום כי ידון בהצעות עם פרופ' סלמאן זרקא, פרויקטור הקורונה, ובהמשך לכך תתקבל החלטה בנושא.

כזכור, במכתב ששלחה אתמול בן דוד למשרד החינוך, נכתב כי לאור פניות שנתקבלו מצד מנהלי בתי ספר, עלה חשש כי היעדרויות של מורים יפגמו בשגרת הלימודים הרציפה של תלמידים בבתי הספר. על פי המכתב, מצב זה עלול להיווצר בשל הזמנת חופשות שקדמו להנחיות החדשות שנכנסו, לאור הווריאנט החדש של הקורונה.