700 אלף תלמידי החינוך העל יסודי ייצאו היום לחופשת הקיץ

עם סיום שנת הלימודים, ייצאו תלמידי התיכון של ישראל לחופש הגדול, עשרה ימים לפני תלמידי בתי הספר היסודיים. 20 אלף תלמידים נבחנו בשנה האחרונה ב-5 יחידות במתמטיקה

זמן צפייה: 00:24

700 אלף תלמידי החינוך העל יסודי ייצאו היום (חמישי) לחופשת הקיץ – ואיתם גם כ-55 אלף עובדי הוראה במוסדות החינוך ברחבי הארץ. בעוד עשרה ימים, ב-31 ביוני, יצטרפו אליהם מיליון וחצי תלמידי בתי הספר היסודיים וגני הילדים.

לפי משרד החינוך, שנת הלימודים הנוכחית כללה הגדלה בתקציבי המשרד, ונעשו פעולות לשם הגדלת מספר התלמידים הניגשים לבגרות חמש יחידות במתמטיקה. השנה נשבר שיא, כאשר לבחינה ניגשו קרוב ל-20 אלף נבחנים.

על מנת להגדיל את מספר התלמידים הניגשים לבחינת חמש יחידות במקצוע, נפתחו כיתות ללימוד בבתי ספר שבהן לא היו כאלה בעבר. נוסף לכך, שעות לימוד רבות הושקעו בתגבור התלמידים וכן נבנו מערכי שיעור ללמידה בקבוצות קטנות. כמו כן, הועברו סדנאות והרצאות על ידי מהנדסים ואנשי הייטק.

עוד בחדשות 13:

טיסה כל שעה: היעדים החמים לחופשת קיץ באיים היווניים

יוטיוב לילדים בלבד? "אתר הוידאו שוקל לפצל את השירות"

הערים הכי המסוכנות בכבישים: אשקלון ובת ים – ואיפה העיר שלכם?

בחינה במתמטיקה
בחינה במתמטיקה | צילום: חדשות עשר

עוד מסר המשרד כי 90 אלף תלמידים השתתפו השנה בתוכנית החוגים המסובסדים "חוג לכל ילד", בהם כ-33 אלף תושבי הצפון, כ-35 אלף מהחברה הערבית וכאלף תושבי עוטף העזה. התוכנית כוללת תקצוב חוגים מגוונים, שנועדו לצמצם את הפערים החברתיים בין תלמידים, ולאפשר להם הזדמנות עתידית להשתלב במוסדות ההשכלה הגבוהה.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, בירך את התלמידים והמורים לקראת היציאה לחופשת הקיץ: "אני מברך את אנשי החינוך המצוינים שלנו על עבודתם המאומצת לאורך שנת הלימודים הנוכחית. הודות לעמלכם הרב, מערכת החינוך רושמת הישגים לימודיים וערכיים מרשימים. אני מאחל לתלמידינו היקרים, שינצלו את זמן חופשתם לבילויים, למפגשי חברים ולפעילויות חווייתיות בתנועות ובארגוני הנוער. ולבוגרי שכבת י"ב, אני מאחל הצלחה גדולה בהמשך הדרך".