מועצת התלמידים: אם האוצר והמורים לא יגיעו להסכמות - נשבות

המו"מ על שכר המורים תקוע, במשרד החינוך בוחרים שוב להישאר על הגדר - ותלמידי התיכונים החליטו שהגיעו מים עד נפש. מועצת התלמידים הארצית הודיעה כי אם לא ייחתם הסכם שכר עד יום רביעי הקרוב - הם ישביתו את הלימודים ביום חמישי בכל הארץ

זמן צפייה: 01:19

מזה שבועיים שתלמידי התיכונים לא מקבלים ציונים, לא יוצאים לטיולים, וגם המסעות לפולין מוטלים בספק - הכל בגלל שיו"ר ארגון המורים רן ארז לא מצליח להגיע להסכמות עם משרד האוצר. הערב (ראשון) פורסם במהדורה המרכזית כי התלמידים הם אלה שעולים למתקפה - ומאיימים בשביתה.

תלמידי התיכונים, שעברו כל כך הרבה שיבושים במהלך השנה הזו, החליטו שהגיעו מים עד נפש, והודיעו כי אם לא ייחתם הסכם שכר עד יום רביעי הקרוב - הם ישביתו את הלימודים ביום חמישי בכל הארץ, כך מתריעים במועצת התלמידים הארצית.

יו"ר ארגון המורים רן ארז
יו"ר ארגון המורים רן ארז | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זו לא תהיה שביתת התלמידים הראשונה השנה, אחרי שגם בחודש ספטמבר הם שבתו ליום אחד במהלך עיצומי המורים, אז כמעט לא הגיעו תלמידים לתיכונים וזה היה צעד אפקטיבי שקידם את הצדדים להסכמות. כרגע המשא ומתן בין האוצר למורים תקוע, אחרי שהפגישה האחרונה לפני כשבועיים התפוצצה, ואין פגישה נוספת באופק. במשרד החינוך בוחרים שוב להישאר על הגדר - והתלמידים נפגעים.