העיצומים נמשכים: ב-12 ישובים הלימודים ביום א' יחלו ב-12:00

ארגון המורים ממשיך בעיצומים בעקבות "היחס המזלזל של משרד האוצר וסירובו לנהל מו״מ אמיתי על הסכם שכר חדש", והודיע על השבתה חלקית של הלימודים בכיתות י'-יא' ב-12 ישובים ברחבי הארץ. בתוך כך, ממועצת התלמידים הארצית נמסר כי תלמידי התיכונים יתחילו את הלימודים ביום א' בשעה 09:00 ובחולצות שחורות, במסגרת "המאבק על היציבות הלימודית"

Whatsapp Image 2023 02 04 At 2
כיתה ריקה (ארכיון) | צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ארגון המורים ממשיך בעיצומים, ובהודעה שיצאה היום (שישי) נמסר כי ב-12 ישובים יחלו הלימודים בכיתות י'-יא' ביום ראשון הקרוב בשעה 12:00. הישובים שבהם הפעם יושבתו הלימודים עד הצהריים: ג'דיידה-מכר, ג'וליס, ג'לג'וליה, ג'סר א-זרקא, ג'ת, גבעת ברנר, גבעת שמואל, גבעתיים, גדרה, גן יבנה, גני תקווה, גשר הזיו.

הארגון החל בעיצומים בשבוע שעבר, והשבית את הלימודים לכמה שעות ב-12 ישובים שונים בכמה ישובים שונים, זאת "על רקע היחס המזלזל של משרד האוצר וסירובו לנהל מו״מ אמיתי על הסכם שכר חדש".

יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר: "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים יעמוד על 12 אלף ש״ח לפחות, ושכר המורים הותיקים יעלה בהתאמה, האוצר מתנהל בסחבת כבר שנה שלמה ולכן לא נותר אלא להמשיך במאבק".

יו''ר ארגון המורים רן ארז
יו''ר ארגון המורים רן ארז | צילום: חדשות 13

בתוך כך, ממועצת התלמידים והנוער הארצית נמסר כי תלמידי התיכונים בכל רחבי הארץ יתחילו את הלימודים ביום ראשון בשעה 09:00 ובחולצות שחורות, במסגרת "המאבק על היציבות הלימודית, הרגשית והחברתית של התלמידים ובדרישה להפסיק את השימוש בהם ככלי במשחק".

יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית רן שי מסר: "למעלה מ-250,000 תלמידים ברחבי הארץ נפגעים בכל יום כשאנחנו לא מקבלים ציוני מגן לבגרות ולא יוצאים לטיולים שנתיים. זה מצב שלא ייתכן ואנחנו לא שותקים עליו. אנחנו קוראים למשרד האוצר ולארגון המורים להסתכל לנו בעיניים ולהגיע להסכם שכר הוגן שיקדם את מעמד המורה ויעצור את הפגיעה בתלמידים".