"התנהלות מזלזלת ומחפירה": ארגון המורים מחריף את העיצומים

ארגון המורים הודיע כי הלימודים מחר בשכבת י'-יא' יחלו בשעה 12:00 ב-12 ישובים ברחבי הארץ, לאור "ההצעות המשפילות והפוגעניות של משרד האוצר למורים". רן ארז: "לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל" • רשימת היישובים המלא

Whatsapp Image 2023 02 04 At 2
תלמידים בכיתה (ארכיון) | צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ארגון המורים הודיע הערב (ראשון) על החרפת העיצומים, ומסר כי הלימודים מחר בשכבת י'-יא' יחלו בשעה 12:00 ב-12 ישובים ברחבי הארץ, וזאת לאור "ההתנהלות המזלזלת והמחפירה של משרד האוצר כלפי מורי החינוך העל יסודי וההצעות המשפילות והפוגעניות של משרד האוצר למורים".

היישובים בהם יחלו הלימודים מחר ב-12:00: אבן יהודה, אום אל פאחם, אופקים, אור יהודה, אור עקיבא, אילת, אכסל, אלון שבות, אעבלין, אפרתה, אשדוד ואשקלון.

יו"ר ארגון המורים רן ארז מסר: "לא נעצור עד ששכר המורים המתחילים בחינוך העל יסודי יהיה 12 אלף שח לפחות! ושכר המורים הותיקים יעלה בהתאמה. לא ניתן יד להמשך השפלת מורי החינוך העל יסודי בישראל".

יו''ר ארגון המורים רן ארז
יו''ר ארגון המורים רן ארז | צילום: חדשות 13

בתוך כך, הסתדרות הפועל המזרחי, המייצגת כ-1,500 מטפלות, הכריזה היום על סכסוך עבודה במעונות היום המפוקחים של ארגון אמונה בכל רחבי הארץ, לאחר שאשירה את בקשת ועד העובדות.

אבי סולימן, יו"ר הסתדרות הפועל המזרחי, מסר: "מדובר במאבק למען עתיד הילדים של כולנו. המטפלות שדואגות יום יום לילדנו זכאיות וראויות לתנאי שכר הוגנים. הסתדרות הפועל המזרחי לא תרפה ואני קורא גם לארגוני העובדים המייצגים את המטפלות בויצו, נעמת ושאר הארגונים להצטרף למאבק החשוב והצודק"