איך נפתלי בא לעולם? באופן גרפי למדי

סערה ברשת סביב ספר הילדים "איך נפתלי בא לעולם", מאת אלונה פרנקל, המנסה לענות על השאלה איך מגיעים ילדים לעולם באופן מיני למדי

זמן צפייה: 06:14

אחרי ההצלחה של הספר "סיר הסירים", שבא ללמד פעוטות כיצד לעשות את צורכיהם בסיר, אלונה פרנקל, הוציאה ב-2015, את הספר "ספר מלא אהבה: איך נפתלי בא לעולם" המנסה לענות על השאלה איך מגיעים ילדים לעולם. "החלטתי לכתוב את הספר דווקא על הנושא הזה כי הרגשתי שלא נותנים מספיק מקום לנושא הזה בקרב ילדים קטנים" הסבירה המאיירת והכותבת, אלונה פרנקל.

לאחרונה התעוררה סערה ברשתות החברתיות סביב התיאורים המיניים שמופיעים בספר הילדים. לטענת המבקרים, התיאורים אינם מתאימים לילדים: "היינו כרוכים, היינו מכורבלים, היינו מלופפים, כל כך צמודים שהפין  בגוף של אבא של נפתלי, שעדיין לא היה אבא של אף אחד, החליק לפות בגוף שלי, אמא של נפתלי, שלא הייתי עדיין אמא של אף אחד...".

"ילדים שומעים רק כל מיני שטויות ולא באמת מבינים איך באים ילדים לעולם. רציתי למצוא דרך להסביר את התהליך בצורה נעימה וחינוכית" הוסיפה פרנקל. "אני מסבירה שהבסיס ליחסי מין זה קודם כל אהבה. איני מבינה עד הסוף מדוע אנשים זועמים, כי לא נראה להם המילים פין ופות?" טענה. מה דעתכם?

צפו בראיון המלא מתוך העולם הבוקר עם הילה קורח ואברי גלעד