אלימות בתיכון: שוב קטטה בין תלמידות באשדוד | תיעוד

באמצע יום הלימודים פרצה אתמול קטטה בין תלמידות בתיכון מקיף ה'. מתיעוד האירוע נראות כמה תלמידות ניגשות לאחת הכיתות ותוקפות תלמידה אחרת - שהגיבה. המעורבות הושעו מהלימודים

זמן צפייה: 00:20

אירוע אלים בתיכון באשדוד: בבית הספר מקיף ה' פרצה אתמול (שלישי) קטטה בין תלמידות באמצע יום הלימודים. מתיעוד האירוע נראה כי כמה תלמידות ניגשו לאחת הכיתות ותקפו תלמידה אחרת. התלמידה שהוכתה הגיבה במהירות ותקפה את הבנות גם היא.

מיד לאחר האירוע החמור, בית הספר ביצע בירור. ההורים הוזמנו לשיחה והתלמידות המעורבות הושעו מהלימודים. מבית הספר נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שאינו מאפיין את האקלים בבית הספר, ומיד לאחריו בוצע בירור שבעקבותיו הושעו שלוש התלמידות עד לסיום הטיפול במקרה. התלמידה שהותקפה לא הושעתה. בניגוד לפרסום ברשת החברתית לא היה חרם".

בדצמבר האחרון, לעיני תלמידים ומצלמות טלפונים - תלמיד כיתה ח' באשדוד הותקף באכזריות על ידי תלמיד אחר בשכבה, בעקבות סכסוך שהתגלע בין השניים כמה ימים לפני האירוע. זה החל בגידופים ואלימות מילולית ברשתות החברתיות, והמשפחות של התלמידים ניסו להתערב ולפתור את הסכסוך, אך בכל זאת זה הסתיים בתקיפה האלימה בבית הספר.