המורה שהותקפה ע"י בן של פוליטיקאית תחזור לביה"ס - אך לא כמחנכת

לאחר הפרסום בחדשות 13 על המורה בבית ספר בשרון שהותקפה על ידי מספר תלמידים, בהם בנה של פוליטיקאית המועמדת לכנסת שעד לאחרונה הייתה בכירה בעירייה, מהעירייה נמסר כי היא תחזור לעבודתה כמורה מקצועית - אך לא תחנך את הכיתה בשנה"ל הנוכחית. מקורבת לפוליטיקאית נכחה בשימוע - והייתה אחת ממקבלי ההחלטה

זמן צפייה: 11:34

לאחר הפרסום בחדשות 13 על המורה בבית ספר בשרון שהותקפה על ידי מספר תלמידים, בהם בן של פוליטיקאית, העירייה הודיעה היום (שני) כי המורה תחזור לעבודתה כמורה מקצועית בבית הספר - אך לא תחזור לחנך את הכיתה בשנת הלימודים הנוכחית.

"המורה תקבל ליווי מקצועי ותוכל לקראת שנת הלימודים הבאה להיות מחנכת בבית הספר", נמסר מהעירייה ומארגון המורים, "כמו כן הוחלט על נזיפה שתיכנס לתיקה האישי של המורה. אנו רוצים להודות לכל הצדדים על ההליך המקצועי".

בכתבה ששודרה לפני כשבועיים במהדורה המרכזית פורסם כי לפי מספר עדויות, כמה תלמידים תקפו את המחנכת והושעו, אלא שמאוחר יותר התברר שבמקום לטפל בהם משמעתית - ביה"ס החליט לנקוט בהליכים משמעתיים דווקא נגד המורה, ובעירייה פעלו על מנת להדיחה. התלמיד התוקף הוא בן של פוליטיקאית המועמדת לכנסת - שעד לאחרונה הייתה בכירה בעירייה.

לחדשות 13 נודע כי בכירה בעירייה, המקורבת לפוליטיקאית שהיא אם התלמיד התוקף, הייתה אחת ממקבלי ההחלטה ונכחה בשימוע. מאז המקרה הייתה המורה בביתה והמתינה לשימוע, ותלמידי הכיתה שבתו לאות הזדהות.

Israel Closes Most Schools Ahead Of Nationwide Lockdown To Contain Covid 19 Surge
כיתה בבית ספר | צילום: רויטרס

להורי התלמידים בכיתה נמסר היום: "יש להניח שידוע לכם כי על פי החלטת ועדת השימוע של העירייה, המורה תחזור לביה"ס כמורה מקצועית ולא תחנך את הכיתה. ברצוננו לפתוח פרק חדש בתולדות הכיתה ואנו מחכות לחזרת כל התלמידים והתלמידות לבית הספר מחר. חשוב לנו לראות את כולם ללא יוצא מן הכלל. זה הדבר הנכון ביותר בשעה זו".

עוד נמסר להורים: "עברנו תקופה ממושכת שהייתה קשה מאד עבור כולנו. אנחנו מאמינות שניתן לייצר מציאות חדשה, בריאה, חיובית ומיטיבה עבור כולם וכולן. אנו מתחייבות כי נעבוד לשם כך לאורך כל שנת הלימודים ומבקשות להתחיל כבר ממחר בבוקר. כוחות רבים ומשאבים רבים הושקעו וימשיכו להיות מושקעים בניהול המשבר. אנא תנו לנו להתמקד בקשר עם הילדים שלכם ובקשר בינם לבין עצמם. חשוב לנו להדגיש – כל הילדים בכיתה הם שווים בזכויותיהם וחובותיהם – וכך יישמר".