סערת "הודעת האימהות": חשד שמדובר בתרמית לגיוס כסף

תכתובת בין שתי אימהותף, בה האחת מבהירה לשניה כי בתה לא תוזמן למסיבת יום הולדת משום שהיא לא מביאה מתנות מספיק יקרות - עוררה סערה ברשת. בעקבות כך החלו בגיוס כספים לטובתה, אלא שאחרי גיוס של מאות אלפי שקלים, התברר שככל הנראה מדובר בתרמית

התכתובת בין שתי האימהות

פרסום ראשון: "הודעת האימהות", שעלתה אתמול לרשתות החברתיות ועוררה סערה - חשודה כתרמית לגיוס כספים, כך נודע היום (רביעי) לחדשות 13. מדובר בתכתובת וואטסאפ בין שתי אימהות, שבה איימה אחת מהן על השנייה כי בתה לא תוזמן למסיבת יום הולדת של חברתה משום שהיא לא מביאה מתנות מספיק יקרות. בתגובה הסבירה האם שהיא במצב כלכלי לא טוב. בעקבות כך החל בציבור גיוס כספים לטובתה, שהגיע למאות אלפי שקלים. תלונה הוגשה במשטרה.

בתכתובת כתבה אחת האימהות בין היתר כי "אני עושה לילדה יום הולדת לפי מה שהיא רוצה. אני סופגת עלויות מאוד גדולות. נראה לי שזה אמור להיות היגיון שלך לא לשלוח את הילדה כי היא לא מביאה מתנות". האם השניה ענתה לה: "אני לא מתביישת בזה שאין לי כסף. אני נלחמת על כל שקל. אז אני קונה מתנה גיפטקארד 50 ש"ח בשביל ההרגשה. כל מתנה היא מתנה. למה בכלל צריך לכתוב לי הודעה? אני בהלם".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2402141437' autoplay='0' credit='' desc='"יכול להיות שהצליחו לעבוד עלי". תגובת גיא איתן לידיעה' poster='' kid='1_7vjrh4o8' duration='53']

יוצא האח הגדול גיא איתן שגייס קרוב ל-85 אלף ש"ח לטובת האם, מסר בתגובה: "יכול להיות שהצליחו לעבוד עלי. המזל הוא שעדיין לא העברתי את הכסף, התנאתי את ההעברה במפגש עם 'האמא הטובה', שתראה לי התכתבות עם 'האמא הרעה', והייתי בודק שבאמת יש ילדה שאמורה לחגוג יום הולדת במשרד הפנים לפני תאריך הלידה. אני לא יודע מה עושים במצבים האלה. נחכה ונראה מה קורה. ניתן למשטרה ולתחקירנים של החדשות לעשות את שלהם".