שובר שורות: איך מגדלים קנאביס רפואי?

המכללה האקדמית הדסה י-ם, משיקה קורס חדש הנועד להקנות ידע בתחום הקנאביס הן מבחינה רפואית והן מבחינת ההזדמנויות העסקיות

זמן צפייה: 06:22

בשנים האחרונות התפתחה בארצות רבות בעולם, ובישראל בפרט, הכרה בערכו הרפואי של צמח הקנאביס. כמות המחקר בנושא וזיהוי ההתוויות הרפואיות החדשות, מאפשרים טיפול במספר רב של חולים שבעבר לא ניתן היה לעזור להם וכך נפתח פתח למחקר ופיתוח תרופות וטיפולים חדשים, העתידים להוות גורם רב משמעות בתחום הרפואי והכלכלי.

בקיץ האחרון אישרה הממשלה את ההסדרה בתחום הקנאביס הרפואי ולראשונה מאז ההחלטה, חוברים בכירי התחום בישראל לצורך קורס חדש וייחודי "מחקר ויזמות בקנאביס רפואי". הקורס ייפתח ב-17.01 וייצור את קהילת היזמים העתידים באחד מהתחומים המתפתחים ביותר בארץ ובעולם. "החזון הוא שבסוף התהליך יוכלו חולים בקבוצות מיוחדות לקבל קאנביס רפואי במקרים שבהם התרופות הרגילות נכשלות", מסביר ד"ר מיכאל דור, מנהל מקצועי של הקורס לקנאביס רפואי במכללה האקדמית הדסה ירושלים.

"אנחנו מאמינים מאוד ברלוונטיות של נושא הקנאביס הרפואי כתחום מתפתח בשנים האחרונות. לפיכך, החלטנו לפתוח את שערינו לקורס שפונה לקהלים מקצועיים רבים שיצעידו את התחום בישראל למחוזות חדשים. נושאי הלימוד העיקריים הם: סקירה היסטורית של התפתחות התחום, המסע המופלא של הקנאביס אל מרכז הקונצנזוס, התחום הרפואי, התחום המחקרי, התחום הכלכלי, התחום הטיפולי, רקע ומצב משפטי, סקירת המצב בארץ ובעולם" מסביר ד"ר דור. כל הפרטים מחכים לכם בראיון המלא מתוך העולם הבוקר

העולם הבוקר כל הקטעים