תיעוד: נערות מכות תלמידות כיתה ט' בקריית גת

בתיעוד שפורסם ברשת נראות תלמידות ממרכז הארץ כשהן חובטות, בועטות ומכות באגרופים בשתי נערות, כך לפי המשטרה, כשהן שרועות על הקרקע. רק לאחר התערבות של אחד הצעירים במקום האלימות הופסקה. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:07

תלמידות בכיתה ט' מבית ספר בקריית גת הותקפו אתמול (רביעי) על-ידי כמה תלמידות אחרות מחוץ לשטח בית הספר. בעקבות תיעוד האלימות: המשטרה פתחה בחקירה וזמן קצר לאחר מכן נמסר כי שתי קורבנות התקיפה אמש אותרו והן נמצאת בתחנת המשטרה. לאחר מאמצי חקירה של חוקרי תחנת קריית גת, איתרו את זהותן של שתי קורבנות התקיפה והן נמצאות בתחנת המשטרה עם החוקרים.

בתיעוד שפורסם ברשת נראות תלמידות שאינן מקריית גת, כשהן חובטות, בועטות ומכות באגרופים את הנערות, לפי המשטרה שתיים, כשהן שרועות על הקרקע. רק לאחר התערבות של אחד הצעירים במקום האלימות הופסקה. לפי הורים בבית הספר, אותן בנות תקפו כי "חשדו" באחת מהן שהתנשקה עם בן זוג לשעבר של אחרת.

שער כניסה לבית ספר
שער כניסה לבית ספר, למצולם אין קשר לכתבה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

רב-פקד ריקי ממן, קצינת אגף חקירות ומודיעין בתחנת קריית גת אמרה היום: "ממש כמוכם, גם אלינו הגיעו הסרטונים הקשים האלה. התחלנו בחקירה מאומצת לאתר קודם כל את הקורבנות והצלחנו. עבדנו ברגישות כדי שאותן בנות ישתפו איתנו פעולה ויספרו לנו מה קרה שם. אני לא יכולה לפרט יותר מדי ממה שהן מספרות. החקירה נמצאת בעיצומה".

עוד מסרה רפ"ק ממן כי "אותן בנות הותקפו על ידי מספר רב של נערות ונערים, כרגע לא נוכל להרחיב מעבר לזה. החשודות - חשודות בתקיפה ומשם נמשיך. אם יעלו עבירות נוספות שנצטרך ליחס אז אנחנו נייחס". רפ"ק ממן מסרה כי הייתה היכרות בין התוקפות לנתקפות, וכי מהחקירה הראשונית עלה כי התוקפות הן לא מקריית גת.

קריית גת
קריית גת | צילום: חדשות 13

מהנהלת בית הספר שבו התרחש האירוע החמור נמסר כי הם משתפים פעולה עם המשטרה. בהודעה ששלחה מנהלת בית הספר, ציפי בן טולילה, להורים ולתלמידים נכתב: "אתמול היה אירוע אלימות בעיר. שתי נערות מחוץ לעיר ניסו להיכנס לשטח בית הספר שלנו ולא הורשו להיכנס ע"י המאבטחים. יתרה מזאת, צוות בית הספר הזמין את המשטרה, ששוחחה עם הנערות ושיחררה אותן".

בהמשך ההודעה נכתב כי "מאוחר יותר, הנערות חיכו לשתי התלמידות שלנו וביחד עם עוד נערים ונערות מחוץ לעיר, הם היכו את שתי התלמידות. האירוע קרה מחוץ לבית הספר ולאחר שעות הלימודים. אנו מחויבים ופועלים לשמירה על המוגנות של כלל תלמידי בית הספר. כמו כן, אנו משתפים פעולה עם המשטרה והדוברות".

הנהגת ההורים הארצית והנהגת ההורים העירונית קרית גת מסרו שהן "מגנות בחומרה יתרה את אירוע האלימות הקשה שהתרחש בקריית גת, שבו הותקפה נערה באלימות על ידי בני נוער בסמוך לבית הספר". כמו כן הן קוראות לגורמי החקירה למצות את הדין עם כל מי שיימצא אשם בתקיפה.

בנוסף, פונות הנהגת ההורים הארצית והנהגת ההורים העירונית בקריית גת לרשויות העיריה ולגורמי החינוך והרווחה בעיר לטפל בנחישות בפרשה, לשוחח עם התלמידים ולתמוך בנערה ומשפחתה.