משרד החינוך: גם מחר לא יתקיימו לימודים מחיפה וצפונה

לנוכח המצב הביטחוני, משרד החינוך הודיע כי גם מחר לא יתקיימו שיעורים פרונטליים בבתי ספר בחיפה וביישובים הצפוניים אליה, והלמידה תתקיים באופן מקוון. הסעות, טיולים ופעילויות לא פורמאליות לא יתקיימו גם כן. בשאר הארץ - הלימודים ייערכו כרגיל

זמן צפייה: 02:20

בתום הערכת מצב בפיקוד העורף, משרד החינוך הודיע הערב (ראשון) כי גם מחר לא יתקיימו שיעורים פיזיים בבתי ספר בחיפה וביישובים הצפוניים לה, ככל שלא יחול שינוי מהותי במצב הביטחוני. בשאר אזורי הארץ הלימודים ייערכו במתכונת רגילה.

הרשויות והאזורים האדומים על פי הגדרת פיקוד העורף: קו העימות, גולן צפון, גולן דרום, גולן דרום- יישובי מוא"ז עמק הירדן, גליל עליון, מרכז הגליל, גליל תחתון, המפרץ, העמקים.

בכל הרשויות הללו לא תתקיים כאמור למידה פיזית בבתי הספר, ומערכת החינוך תעבור ללמידה מקוונת. בהתאמה, הסעות, טיולים ופעילות בלתי פורמאלית ברשויות מבוטלת ולא יתקיימו.

הנחיות פיקוד העורף
הנחיות פיקוד העורף | צילום: פיקוד העורף

בעקבות הרחבת טווח הירי של חיזבאללה במהלך הלילה, משרד החינוך כבר הודיע הבוקר כי לא יתקיימו היום הלימודים בבתי הספר מחיפה צפונה. לימודים ביתר חלקי הארץ התנהלו כרגיל. שר החינוך יואב קיש כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הבוקר לאחר החמרת מדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף: מקו חיפה וצפונה הלימודים היום יהיו במודל למידה מרחוק בלבד. קו חיפה וצפונה ללא למידה פיזית. שאר הארץ לימודים כרגיל".