הבחינו בחבר לכיתה שמתבייש - וערכו לו "מסיבת משקפיים"

אריאל וטליה, תלמידות כיתה ב', שמו לב שחברן אסף נרתע מלהרכיב את משקפיו - והחליטו לרתום את כל תלמידי הכיתה כדי לגרום לו להרגיש בנוח. "עשה לי הרגשה טובה בלב" • משהו קטן וטוב

זמן צפייה: 03:13

אריאל אוסדון וטליה ברסלר, תלמידת כיתה ב' בבית הספר "ניצני השרון" שבקדימה, הבחינו שאסף כהן, חברן לכיתה, קצת מתבייש במשקפיים החדשים שלו והחליטו לעשות מעשה. הן נפגשו אחר הצהריים ואחרי כמה שעות של חשיבה, הן התקשרו לכל הילדים בכיתה וביקש מהם להגיע לבית הספר עם משקפיים למסיבת משקפיים. כלומר, אם אסף מרכיב משקפיים - כולם גם כן. "פחדתי שיצחקו עליי, שיגידו שהמשקפיים לא מתאימים. התביישתי ולא רציתי להרכיב אותן".

אריאל סיפרה: "הוא הגיע לבית הספר וכל הזמן הוריד את המשקפיים ושם אותם חזרה, והוא התבייש. אז חשבנו לעשות לו מסיבה, דיברנו על זה כבר בבית הספר". טליה הוסיפה: "הוא פחד אולי להיראות שונה, הרגשתי שמשהו לא נוח לו, כזה מסתבך לו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"הגשמת חלום – תמיד רציתי לשחק": הילדים שמופיעים בהצגות חנוכה

פייסבוק תאסור על שימוש בטכנולוגיית "דיפ פייק"

איבד את שמיעתו – ובנה ל"גוגל" תוכנה שמייצרת כתוביות

אסף כהן, תלמיד כיתה ב'
אסף כהן, תלמיד כיתה ב' | צילום: החדשות 13

רוית פלדמן, המורה למולדת, אמרה: "סיפרה להן שבשנה שעברה בכיתה שלי עשינו לילדה מסיבה כזאת, בגלל שהיא חששה". שרון טרנר, מנהלת בית הספר, הוסיפה: "זאת יוזמה שבעצם נותנת מקום גם לילדים שמרגישים פחות בנוח".

אסף סיפר על המסיבה: "נכנסתי לכיתה, הם עשו לי הפתעה ואז נבהלתי, לא הבנתי איפה כולם. זה עשה לי הרגשה טובה בלב, שאני שייך לכיתה והם אוהבים אותי". עוד הוסיף: "אחרי המסיבה, הרכבתי את המשקפיים וכמה ילדים אמרו לי שזה יפה ומתאים לי".