ארגון המורים: נאפשר את מסיבות הסיום של יב', ואת המסעות לפולין

לאחר פנייה של מועצת התלמידים והנוער בנושא, ארגון המורים הודיע כי הוא מאפשר את קיום המסיבות וטקסי הבוגרים, ואת קיום ההכנות והנסיעות לפולין. עם זאת, הארגון הודיע כי שאר העיצומים ממשיכים כרגיל: "קוראים למשרדי האוצר והחינוך לחזור לשולחן המו"מ ולהפסיק את הפגיעה במורים ובתלמידים"

המסע לפולין
המסע לפולין | צילום: ברנדה אזרצקי

לאור פניית מועצת התלמידים והנוער הארצית להנהלת ארגון המורים היום, הארגון החליט היום (שלישי) לאפשר את קיומן של מסיבות וטקסי הסיום של שכבות יב'. כמו כן, החליטה הנהלת הארגון, לאפשר את קיום ההכנות והנסיעות לפולין.

בהודעה מטעם ארגון המורים, נכתב: "נזכיר כי מורים יכולים למסור בעל פה, לכלל התלמידים, את ציוני המבחנים שנעשו במהלך השנה וכן להסביר לתלמידים את הציון שקיבלו ואת החוזקות והחולשות בחומר".

משלחת לפולין
משלחת לפולין (ארכיון) | צילום: רויטרס

עוד נמסר: "שאר העיצומים ממשיכים כרגיל – אין להקליד ציונים או להעבירם בכתב לכל גורם שהוא, אין לצאת לפעילויות מחוץ לכותלי ביה"ס, אין לקיים שום פעילות אחרי סיום יום הלימודים (15:30) ואין לשתף פעולה עם משרד החינוך בנוגע לתוכנית החד צדדית הקרויה "אקדמיזציה" או בכל דבר אחר. הנהלת ארגון המורים קוראת למשרדי האוצר והחינוך לחזור לשולחן המו"מ ולהפסיק את הפגיעה במורים ובתלמידים".