"אין הרבה חוויות כאלה": זהר שטראוס על החיים אחרי "הישרדות"

השחקן שהופיע באין-ספור הצגות וסרטים, והודח במפתיע מתוכנית הריאליטי, מספר על החיפוש אחר הרפתקאות, ההורים ששלחו אותו ללימודי משפטים - והתוכניות לעתיד. "אני הולך קדימה"

זמן צפייה: 10:46

זהר שטראוס, אחד מהבולטים במשתתפי התוכנית "הישרדות" - שחקן, נשוי ואב לשניים. הוריו, פרופסור לפיזיקה ומתמטיקאית, קיוו שהבן ילך בדרכם, אבל קיבלו שחיידק המשחק חזק ממנו. "לבנון", "שטיסל", "פמת"א", "זגורי אימפריה", "סרוגים", אינספור הצגות, סרטים, שטיחים אדומים ופרס אופיר אחד. כבר כמעט 20 שנה ששטראוס הוא אחד השחקנים העסוקים בתעשייה. "בעולם אין יותר מדי חוויות כאלה. חיים במציאות די מרובעת ואני מחפש הרפתקאות כאלה כל הזמן", אמר שטראוס על החוויה בתוכנית.

"אתה יודע שזה יותר נכון לשחקן מקצועי לא לחשוף את חייו הפרטיים, למרות שזה עוזר. אז הרבה שנים לא הייתי מסכים לשתף את המשפחה, להביא את העבודה לבית", סיפר שטראוס. אך לאחר  ששמר על עצמו במשך שנים, הוא החליט לאתגר את עצמו והלך עד הסוף. "ידעתי שכשאני הולך ל'הישרדות', אז אני פותח את הדלת הזו. הרגשתי שאני בשל לעשות את זה. הרגשתי שיש לי מה להגיד, שיש לי מה להראות ושגם יש לי אומץ לעשות את זה כי אני לא הולך להיבנות או להיהרס בגלל תוכנית כזאת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סוף עצוב: נמצאה גופת הנער שטבע מול חופי אשדוד

שריפות פרצו בשומרון ובדרום הר חברון – עשרות תושבים פונו

משרד הבריאות: "התגודדות מחוץ למגרשים – מסכנת את המשך העונה"

זוהר שטראוס
זוהר שטראוס | צילום: חדשות 13

בדרך ללימודי המשחק, שמאוד רצה, היה צריך לעבור את תסריט הציפיות של ההורים שלו ולסמן "וי" על לימודי משפטים, אי-שם באנגליה. לדבריו, "הייתה שבירת המסגרת, הקונבנציה הזאת של הבית שלי שאומר, תלמד, תפתח דלתות ותעלה על מסלול. אני, בשלב מסוים, לקחתי מצ'טה, שמתי אותה על הגב ויצאתי למסע של נינג'ה בג'ונגלים".

היום אתם נהנים מלראות אותו עדיין בבקתה, אבל אחרי שהקורונה תיעלם, כנראה שתראו אותו שוב על הבמות ובמסכים. בינתיים, תהיו בטוחים שכבר עכשיו זהר שטראוס מסמן לו את היעד הבא. לא מדובר כאן בשחקן מיוסר שמחכה בבית לעוד אודישן, עוד תפקיד שייפול עליו משמים, אלא יזם אמיתי עם רעיון ושיטה: "אני הולך קדימה, אני רוצה להשפיע על הדברים".