מהומה בהופעה של איתי לוי בקיסריה: מכות וגז פלפל בקהל

לקראת סיום המופע אמש, עלו כמה מהנוכחים לבמה והורדו על-ידי מאבטחים. מספר דקות לאחר מכן החלה קטטה בינם לבין צוות האבטחה, שריסס גז פלפל לעבר הקהל. מטעמו של לוי נמסר כי המאבטחים "חשו מאויימים"

זמן צפייה: 02:47

אירוע חריג בהופעה של הזמר איתי לוי שנערכה בקיסריה אמש (שני), כאשר לקראת סיום ההופעה החלה התפרעות בין מאבטחים לבין משתתפים מהקהל, ובמהלכה ריססו המבאטחים גז פלפל לעברם. ממשרד יחסי הציבור של הזמר נמסר כי המאבטחים "חשו מאויימים".

"רגע לפני סיום המופע, עלו מספר ילדים לבמה וחיבקו את איתי- המאבטחים הורידו אותם חזרה לקהל", נמסר בהודעת היח"צ, "לאחר שאיתי ירד מהבמה והגיע אל מאחורי הקלעים, החלה קטטה בקהל והמאבטחים שהתמודדו עם אלימות וחשו מאויימים נאלצו להשתמש בגז מדמיע. איתי לוי מסר לקהל תודה על ערב מדהים".

יוגב, עד ראייה מההופעה, סיפר לחדשות 13: "הכל התחיל בשיר האחרון כשפרצו לבמה שני ילדים, המאבטחים ניסו להוציא אותם, אבל לא כל-כך הלך להם, אז הוציאו גז מדמיע והתחילו לרסס לכל כיוון. פתאום מלא אנשים השתעלו ותפסו את הפנים, התחילו מכות בשורות הראשונות. פינו אנשים משם. בחוץ מלא אנשים הקיאו ותפסו את הפנים בגלל הגז. זוועה".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2208300655' autoplay='0' credit='יוסי לב' desc='תיעוד מההופעה' poster='' kid='1_y1irc293' duration='']

לוי הגיב אתמול בלילה בפוסט שפירסם בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "כואב לי, כואב לי מאוד עכשיו. אני עובד על המופע הזה שלושה חודשים מסביב לשעון רק כדי שאני ואתם נוכל לעשות שמח כמו שאנחנו יודעים. ואז בא מישהו אחד ומשנה לך הכל, ברגע אחד. אני עוד מנסה להבין מה היה שם, איך ולמה ועוד אין לי תשובות. אבל בדבר אחד אני בטוח - מוזיקה היא לנשמה, באה לעשות שמח ולא ההיפך, כך היה איתנו תמיד וכך ימשיך להיות".

עוד הוסיף לוי בפוסט שהוא "מבטיח שמי שצריך לתת את הדין יתן אותו. העניין נמצא בבדיקה מול חברת האבטחה של קיסריה, תהיו בטוחים שאני לא הולך לישון עד שאני מקבל תשובות ושאני יודע שדברים מהסוג הזה לא יקרו יותר. לא אצלי ולא בשום הופעה עד כמה שזה תלוי בי. תודה שבאתם לעשות איתי שמח ושנפגש בע"ה רק בשמחות".