מצבו של יהודה בארקן הידרדר; משפחתו: "התפללו לשלומו"

מצבו של השחקן בן ה-75, שנדבק בקורונה ומורדם ומונשם כשבוע, מוגדר כעת קשה • שלומי שבת שמאושפז אף הוא בגלל הנגיף נאלץ לפרסם סרטון כדי להזים את השמועות על מותו שהופצו ברשתות החברתיות

זמן צפייה: 02:18

מצבו של יהודה בארקן בן ה-75 שנדבק בקורונה הידרדר היום (ראשון). השחקן המוערך מורדם ומונשם כבר כמעט שבוע בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, ומצבו שהוגדר תחילה בינוני - הוחמר לקשה.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר חש בארקן ברע, התקשה לנשום ופונה לבית החולים. בנו רועי סיפר אז כי "יש לו קושי גדול בנשימה. הוא מתקשר עם הרופאים, אבל מאוד-מאוד קשה לו". הבוקר בני משפחתו הוציאו הודעה שבה כתבו: "אנחנו מודים מקרב לב על ההתעניינות והתמיכה. בשלב זה אנחנו מעדיפים לשמור על פרטיות המשפחה, ומבקשים להמשיך ולהתפלל לשלומו".

כתבות נוספות בנושא >>

השחקן יהודה בארקן חלה בקורונה ואושפז בבית חולים

כשבוע לאחר שנדבק בקורונה: שלומי שבת אושפז בבית חולים

שלומי שבת נמצא חיובי לקורונה: "מרגיש מצוין ונח בבית"

יהודה ברקן
יהודה בארקן | צילום: החדשות 13

טוביה צפיר חברו שלח היום איחולי החלמה לבארקן וגם לשלומי שבת, שמאושפז אף הוא לאחר שנדבק בקורונה: "אני שולח לשניהם חיבוק גדול ובטוח במאה אחוז שהם יחלימו".

אתמול, כאמור, הזמר והיוצר שלומי שבת אושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה לאחר שחש ברע. זאת, כשבוע לאחר שאובחן חיובי לנגיף הקורונה. הרופאים שבדקו אותו במקום החליטו להשאיר אותו לאשפוז כשהוא במצב בינוני עם קשיי נשימה, אבל כל העת בהכרה ומתקשר עם סביבתו.

שלומי שבת בהופעה מביתו
שלומי שבת בהופעה מביתו | צילום: חדשות 13
הבוקר נאלץ שבת לפרסם סרטון עם אחת מנשות הצוות הרפואי שלו, דליה כהן, לאחר שהופצו ברשתות החברתיות שמועות זדוניות על מותו. "יש לך עיניים טובות. אתה בן אדם טוב, ואם כולנו היינו מגיעים להיות כמוך, הארץ שלנו הייתה יותר טובה", אמרה כהן בסרטון. שבת הודה לה ואמר: "את מרגשת אותי".