הזמרת והשחקנית איירין קארה ("תהילה") הלכה לעולמה בגיל 63

האמנית הידועה בשירה המפורסם "Fame", שגם שיחקה בסרט הנושא את אותו השם, מתה בביתה שבפלורידה, ארצות הברית. לפי הודעת אשת יחסי הציבור שלה, סיבת המוות ידועה ותתפרסם כאשר המידע יהיה זמין

איירין קארה
איירין קארה | צילום: מתוך פייסבוק

הזמרת והשחקנית איירין קארה, הידועה בשירה המפורסם "Fame" - שהיה גם לשיר הנושא של הסרט בעל אותו השם, "תהילה", שבו שיחקה - הלכה לעולמה בביתה בפלורידה, ארצות הברית, בגיל 63, כך הודיעה היום (שבת) אשת יחסי הציבור שלה ג'ודית מו, שהוסיפה כי סיבת מותה של קארה ידוע והיא "תשוחרר כשיהיה מידע זמין".

קארה נולדה בניו יורק לאב פורטוריקני ולאם קובנית-אמריקנית. צעדיה הראשונים בעולם הבידור היו בתור נערה בסרט "Sparkle" בשנת 1976. ב-1980, הגיעה לראש מצעדי הפזמונים עם השיר "Fame", ומפיקי הסרט כל כך התרשמו מהקול שלה שהם שכתבו את התסריט כדי ליצור את דמותה של קוקו הרננדז במיוחד עבורה.

איירין קארה
איירין קארה | צילום: מתוך פייסבוק

היא גם שרה את הסינגל השני מתוך הסרט, "Out Here on My Own", שהיה חלק מאלבום פסקול שגם עמד בראש המצעדים. ארבע שנים מאוחר יותר שירה "Flashdance (What a Feeling)"  - מהסרט הנושא את אותו השם בכיכובה של ג'ניפר בילס - זינק למקום הראשון בארה"ב, קנדה ואוסטרליה. הוא זיכה את קארה בפרס אוסקר לשיר המקורי הטוב ביותר ב-1984, ובשני פרסי גראמי באותה שנה.