חתונות ללא סלולר: הזוגות שמבקשים מהאורחים לכבות את הפלאפונים

לאחרונה, זוגות רבים בעולם נישאים ב"חתונות אנפלאגד", בהן מתבקשים באי האירוע שלא לצלם בעצמם - על מנת לאפשר לצלמים לבצע את עבודתם ולאורחים לעבור חוויה שונה. "רוצים רק לרקוד ולשמוח"

זמן צפייה: 03:16

מתברר שהסטורי ומצלמות הסמרטאפונים מרבים להרוס חתונות, רבים מחליטים לצלם בעצמם את האירוע החגיגי - ומפריעים לצלמים לתעד את הרגעים המרגשים. "לפעמים אנחנו צועקים להם לזוז ימינה או שמאלה, בחתונה האחרונה זה ממש הרס את הרגע שלפני הכניסה לחופה", סיפר צלם החתונות אלעד וינטרוב.

לאחרונה, יותר ויותר זוגות בעולם מתחתנים במה שזכה בענף האירועים לכינוי "חתונות אנפלאגד", שבהן האורחים מתבקשים להתנתק מהמצלמות ולכבות את הטלפונים הניידים. מאחורי הרעיון עומד לא רק הרצון לאפשר לצלמים המקצועיים לעשות את עבודתם, אלא גם להעניק לאורחים אפשרות לחוות את הטקס והאירוע בלי פילטרים מיותרים. "אם הייתי מתחתן שוב, הייתי אומר לאנשים לא להביא פלאפונים לחופה", אמר ג'רמי, שהתחתן לאחרונה עם בחירת ליבו שרה. "יש שני צלמים, לא צריך עוד. אני רוצה שרק נרקוד, נשמח ונהנה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"כמו מערב פרוע": שדות הקנביס שהתגלו בשטח האימונים של צאלים

אם בת ה-13 ששתתה בבר מצווה מים מהולים בסם: ניסו לסמם אותה

פרקליט אפסטין לשעבר נלחם על טיהור שמו: "אני קורבן לפשע נורא"

אלעד - צלם חתונות
אלעד - צלם חתונות

בישראל עדיין לא אימצו לגמרי את התופעה, אבל הצלמים המקומיים בהחלט מזדהים איתה. "אנחנו בתור צלמים מאוד נשמח שהטלפונים האלו לא יהיו", אמר הצלם אלעד. "בא לנו לצלם אתכם רוקדים, מבלי שכל הזמן נראה אתכם עושים סטורי".

''הרגע מעצבן'' בחתונה
''הרגע מעצבן'' בחתונה