עם סרטוני מתיחות ברשת: דורון מירן סולל את דרכו חזרה לתודעה

לאחר שכבר טעם את ההצלחה בתחום המוזיקלי, החליט מירן שהוא רוצה להתפרסם מחדש - ועשה זאת בגדול בעזרת סרטונים הומוריסטיים ויראליים. "אני מופע של איש אחד - שמישהו ינסה לעצור אותי"

זמן צפייה: 12:03

דורון מירן, זמר ים תיכני מוכר, הפך בתקופה האחרונה לתופעת רשת מוכרת. כל מתיחה או סרטון מצחיק שמירן וחברו לצמד ברי יחזקאל העלו לרשת זכה למיליוני צפיות במצטבר. אולם, השדה הזה של המרחב הווירטואלי לא תמיד היה מוכר לו. מירן היה ידוע בעברו כ"מלך החפלות", אך מאז שלקח הפסקה ממושכת מהמוזיקה - הוא נעלם מאור הזרקורים. לכן, בימים אלו מנסה מירן לעשות קאמבק באמצעות סרטונים קצרים ומשעשעים.

כאמור, מירן כבר הפך לידוען רשת ברמה לאומית: "תיקחי אותי לרמת אביב ג'. לאיפה שאת רוצה ואת תראי שכולם מכירים אותי. אפילו ביבי רואה את הסרטונים שלנו", אמר מירן לחדשות 13. אם עדיין לא קיבלתם בווטסאפ סרטון שלו, כנראה שאתם "חיים בעולם אחר", לדבריו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בדרך לאומן: מאות חסידי ברסלב נתקעו בנמלי תעופה ברחבי העולם

בכיר בקבינט הקורונה: צפויות הגבלות משמעותיות על הציבור

כיסאות באוויר: עצורים בקטטה המונית במלון בים המלח • תיעוד

גם אם לא תמיד ברור על חשבון מי הבדיחה בסרטוניו של מירן, מבחינתו אין לו בעיה עם זה, גם כשצוחקים עליו ולא ממנו: "אין לי קונצנזוס, הכמות הגבוהה של אלו שאוהבים אותי לעומת הקטנים האלו שמנסים להפריע - זה בטל בשישים".

את המוזיקה המזרחית, מירן מגדיר כאומנות ומבקש שגם אותה יכבדו, גם אם נדמה לפעמים שהיא שכונתית ופשוטה. לדבריו, כל עוד הוא נהנה ממנה, זה לא משנה. בניגוד לאומנים אחרים שמאחוריהם עומד צוות שלם המורכב מאנשי מקצוע, במקרה של מירן זה שונה מאוד: "אני הזמר, אני הבמאי, אני העורך, אני הנהג, אני איש הסאונד, אני האמרגן של עצמי, אני סוגר מחירים, אני הבנק של עצמי, הכול יחד אני. מופע של איש אחד. ושמישהו ינסה לעצור אותי".